Gå til innhold

EEe


Anbefalte innlegg

pocketpussy a la chasey lain da? (skrives det sånn?)

 

det skal være en direkte av støpning av damas vagina.. åssen gjør de det? fyller de flytene materiale inn i dama, lar den stivne og så lager avstøpning av den? wtf?

 

noen som har en forklaring på dette? lurer fælt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hva er det? En bra kvinnens beste venn kanskje? forlystelsessenter dildoer er for folk som aldri får seg noe ass. Der går grensa. Da er det bedre å bruke de 800,- på en god Oslo yrkeskvinne.

 

nei, dildoer er f.eks. et must for orgasmus-avhengige som trenger en god utløsning lett tilgjengelig til alle døgnens tider. håndarbeid er lavmål i forhold.

 

noen vil kanskje kalle deg gammeldags :D

Lenke til kommentar
pocketpussy a la chasey lain da? (skrives det sånn?)

 

det skal være en direkte av støpning av damas kvinnepunkt.. åssen gjør de det? fyller de flytene materiale inn i dama, lar den stivne og så lager avstøpning av den? wtf?  

 

noen som har en forklaring på dette? lurer fælt..

 

Kanskje de gjør det samme som vi gjorde med gips på barneskolen? :woot:

Lenke til kommentar

Kanskje de gjør det samme som vi gjorde med gips på barneskolen? :woot:

 

mulig det.. men..åssen få den hel u igjen da? helle gips inni der? usj! det kanke være no digg! dessuten så er det litt krinkelkrokete og sånn.. trokke det er no enkelt..

Lenke til kommentar

Går så fint. Bare smøre litt godt med vaselin først.

 

 

åsså snakker han av erfaring!! :lol:

 

festlig! :yes:

 

jeg husker vi lagde ansiktsmasker på skolefritidsordningen før.. da hadde vi masse vaselin i trynet.. det var litt smånasty.. usj! men da brukte vi slike.. gipsbandasjer.. hm.. jeg hadde den kuleste indianermaska! :D

Lenke til kommentar
:oops:  

 

For å være ærlig så var jeg litt skeptisk i med en gang jeg så bildene men det ligna jo litt. Lot tvilen komme til gode, spesielt pga. at bildene lå på din ftp. Hvem er miss blondy?

 

likna litt! :evil:

 

ikke faen!! ligna ikke i det hele tatt da! haha! no way!

blondie er fra fjortissfylla.com eller no :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...