herzeleid Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hei. Jeg har det problemet at jeg ofte blir kastet ut av mitt eget nettverk og må restarte ruteren. I tilleg får jeg nå ikke spilt xbox over live. Da jeg tok feilsøkingen fant den at det var ett problem med NAT. Jeg vet at dette ikke er så mye å gå etter men ville satt veldig pris på hjelp fra dere. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hvilken ruter har du? Det at du har problem med NAT vil si at du må åpne porter i ruteren får at Live skal få tilgang. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Jeg har en netgear wgt624. Tror du at du kunne forklart meg hvordan man gjør det? Ringe support og de skulle maile meg men ikke hørt noe Jeg kommer inn på live men får ikke spilt og NAT statuse nstår under strict på feilsøkingen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Her har du en engelsk forklaring for hvordan du skal åpne porten for Xbox Live på eksakt samme ruter som du har. http://www.portforward.com/english/routers...ox_Live_360.htm Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Tusen takk! Da funket xboxlive utmerket. Kan ikke få sakt hvor flott jeg synes det er at noen hjelper andre på denne maten NAT er fortsatt satt til strict men det er kanskje meningen? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Se på strict i bildet. Hoster du en server er det kun open som kan koble seg mot serveren din, og ikke andre med strict og moderate. Edit: Du kan jo teste ut guiden som står beskrevet her for å få bort strict. Endret 10. november 2007 av H1lle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå