Liberalistiske Samebror Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hvilken klubb(er) ville du sett Hæstad i? Jeg har en liste der han ville vært ypperlig: Nederland: Feyenoord, AZ, Ajax eller PSV (Må spille for en av de store viss han skal dit) England: Blackburn, West-Ham, Birmingham, Fulham eller Tottenham. Tyskland: B.Dortmund, Bayer Leverkusen eller Hannover. Spania: Mallorca, Espanyol, Villarreal eller Getafe. Resten av Europa: Anderlecht, FC København, Panathinaikos, FC Basel, CSKA Sofia, Fenerbache. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Han kunne vel alltids kjempe om en plass i Bodø/Glimt troppen når vi rykker opp Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg regner med at Store-Tom greier å overtale ham til å gå til LSK. Eneste logiske alternativet, tenker jeg! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ville vært ypperlig for Tottenham. De trenger en som styrer på midten. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ville vært ypperlig for Tottenham. De trenger en som styrer på midten. Doffen er ikke god nok for Tottenham... De har jo også mest sannsynligvis hentet Poulsen fra Sevilla, en spiller som overgår Doffen rimelig lett. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hadde vært artig å se han i København, trur det hadde vært et bra sted for han å fortsette karrieren. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Doffen er ikke god nok for Premier League generelt. Trenger jeg begrunne det mer? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ser ikke for meg Doffen i spania i alle fall :s Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Ser ikke for meg Doffen i spania i alle fall :s Han burde være mer en god nok for spania, se rosenborg f.eks klarer å slå en av de tre beste lagene derifra!! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ser ikke for meg Doffen i spania i alle fall :s Han burde være mer en god nok for spania, se rosenborg f.eks klarer å slå en av de tre beste lagene derifra!! /yawn, han passer ikke inn i spania. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Adecco! Dit skal han. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Nei, tror han skifter klubb. Han er for god for Adecco-ligaen. Blir nok tippeliga eller en klubb i Sverige eller Danmark. Tipper VIF eller LSK. Endret 12. november 2007 av kilik Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Doffen er kun god for TL og AL, så jeg ville ha sett han i Enga drakt må jeg innrømme Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Doffen er kun god for TL og AL, så jeg ville ha sett han i Enga drakt må jeg innrømme Japp, men nå har vi fått Strand daså Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Håper ikke han kommer til LSK. Bruk pengene på noe mer fornuftig. Doffen er overpriset uten like. Vi har Kiko , Brenne , Riise , Søgård og Kisen for å nevne noen.. De fleste bedre enn Doffen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Nå er han i forhandlinger med VIF, men Start vil ikke selge han for en pysepris. Håper heller å ha han ti sommern og få selgt han til en utenlandsk klubb. Da håper jeg helst på FC København eller Blackburn. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Nå er han i forhandlinger med VIF, men Start vil ikke selge han for en pysepris. Håper heller å ha han ti sommern og få selgt han til en utenlandsk klubb. Da håper jeg helst på FC København eller Blackburn. Håper han kommer til vålerenga.. Da blir midtbanen veldig sterkt til neste år.. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ser ikke for meg Doffen i spania i alle fall :s Han burde være mer en god nok for spania, se rosenborg f.eks klarer å slå en av de tre beste lagene derifra!! hah, de eneste av de spanske lagene du nevnte han er kansje god nok for er Getafe. Selv om han mest sannsynlig ville blitt benket i alle kampene. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ser ikke for meg Doffen i spania i alle fall :s Han burde være mer en god nok for spania, se rosenborg f.eks klarer å slå en av de tre beste lagene derifra!! hah, de eneste av de spanske lagene du nevnte han er kansje god nok for er Getafe. Selv om han mest sannsynlig ville blitt benket i alle kampene. Sannsynligvis ja, syntes han bør gå til Vålerenga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå