TheClown Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Heisann. Jeg har et problem med et script som samkjører nyheter fra IPB. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg får blank output på den. Noen som ser en feil? Pastebin.com Endret 12. november 2007 av TheClown Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Output spørringen din, og kjør den rett i PhpMyAdmin eller noe, og se hva du får som output der. Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Prøv dette: // ipbforum_topics: forum_id, tid, title, starter_id, starter_name, views, start_date $sql = "SELECT `forum_id`, `tid`, `title`, `starter_id`, `starter_name`, `viws`, `start_date` FROM `ipbforum_topics` WHERE `forum_id` = '$nyhetsunderforum' ORDER BY `start_date` DESC LIMIT '$antallnyhetssaker'"; $result=mysql_query($sql) or die(mysql_error()); while ($row=mysql_fetch_assoc($result)) { echo "thread id"; echo row['tid']; echo "<br />"; echo "title"; echo row['title']; echo "<br />"; echo "starter shiiit"; echo row['starter_id']; echo "<br />"; echo "starter name"; echo row['starter_name']; echo "<br />"; echo "views"; echo row['views']; echo "<br />"; } mysql_free_result($result); Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Det viste seg at hosten hadde skrudd av all form for errormessages og at problemet egentlig bare var en bagatell. Var ikke noe feil med SQL koden Lenke til kommentar
roac Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Godt at noen hoster gjør jobben sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå