Kirkeby Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Nå sitter jeg med en maskin som mangler lyd i høytalerne. Når jeg går inn på lydinstillingene i kontrollpanellen klarer ikke maskinen finne lydkortet... I de rutene som anvnet til lydkortet stod, står nå tomme og er låste (dvs. mørk gråe slik at jeg ikke kan åpne disse rullegardinmenyene. Helt sikkert fordi det ikke er noe å velge mellom). Jeg lastet nylig ned noe jeg trodde var en oppdatering for lydkort-driveren, men den ser ikke ut til å ha funka... Kan noen hjelpe meg? Jeg trenger en løsning på dette problemet mit.... Navnet på lydkortet mit er forøvrig "Creative SB Audigy 2" (tror jeg, er ikke 100% sikker). For dere som lurer på hvordan jeg fikk til dette, det vil si dere som er oppe i samme knia. Jeg gikk inn på lydinstillinger i kontrollpanelet og trykket på fanen "maskinvare", fant det som var lydkortet mit og trkket på Egenskaper. Her fant jeg et valg om å oppdatere driveren. Det gjorde jeg, og etter det var alt fint. (helt sikkert ingen god forklaring, men det får så være.) Endret 10. november 2007 av Kirkeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå