Gå til innhold

Hva bør jeg kjøpe - Xbox 360 eller Playstation 3?

Teig

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vurdert å kjøpe enten Xbox 360 eller Playstation 3. Men mitt problem er at jeg har lite peiling på konsoller.

Har mest lyst på Xbox 360 pga Gears of War (nei, jeg vil ikke oppgradere PC-en min til pc versjonen, det blir skitdyrt), men jeg føler at det blir litt teit å bare kjøpe en konsoll pga ett spill. Kan noen derfor fortelle litt om de store titlene som kommer til Xbox 360 og Playstation 3 de neste månedene?

Og noen andre spørsmål:

- Hvilken konsoll har titler med den beste grafikken?

- Hvor kan jeg kjøpe de til en hyggelig pris?

- Hvilken konsoll har best støtte for online spilling?

Takk for svar.

Edit: bør også nevne at jeg liker best FPS og krigsspill.

Endret av hakhag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xbox 360 uten tvil, du får den til rundt 2500 kr hos Elkjop.no

Også den beste konsollen med online støtte , men koster deg rundt 50 kr måneden

Kobl deg til Xbox live og du har hundrevis av demoer og småspill som du kan teste før kjøp

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Følg magefølelsen, Du sier selv du har mest lyst på en X360 så da skjønner jeg ikke hvorfor du spør her på forumet. Det er og veldig mange tråder om dette emnet og samtlige har endt i konsollkrig.

Så det beste du kan gjøre er å se på spillene du liker og velg konsoll etter det. Bedre tips får du ikke av noen, i alle fall ikke fra dem som sier "kjøp DEN konsollen".

Lenke til kommentar

Ok, takk for svar :)

Men er det fortsatt fare for å få Red Rings of Death på Xbox 360, eller har Microsoft trukket de konsollene det gjaldt? Eller er det en feil alle konsollene kan få?

Endret av hakhag
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...