Fjoslen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Lakk PSU'en du Gul eller svart passer tror jeg da Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Lakk PSU'en du Gul eller svart passer tror jeg da hmm... ingen dum ide... Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) ^^ Endret 27. februar 2009 av MSg Lenke til kommentar
andylove Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Dette er heftige saker! Er man litt fingernem og ikke skuggredd for en dremmel, kan det meste ordne seg Gleder meg til å se alt ferdig fiks faks! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Woha, dette er en tråd jeg ikke har sett på lenge. Har ikke gjort noe med den på drøye to år snart, men det er snakk om å muligens ta seg sammen og faktisk fullføre dette prosjektet snart. Er jo strengt talt bare litt småpuss igjen, det meste er jo ferdig. Da med betydelig oppgradering av hardware, er per i dag en P3 basert rigg i den, noe som er litt svakt.. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 guri, jeg bestiller HW så snart jeg kan, har fått noen gode tips og til dere andre, følg med her, det kommer til å skje saker og ting etterhvert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå