baltie Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Anmeldelsen i VG legges ut i morgen, blir antydet i en tråd på VG- forumet at det trilles en sekser...Ikke noe bombe kanskje:) Mon tro om ikke trådstarter kanskje skulle endre tittelen på denne tråden...vi er mange som er litt off-topic her. Hehe, ja, dette er jo blitt den store "pre-release angst"-tråden. Jeg kommer i alle fall til å sjekke denne tråden daglig utover i uka for å høre om noen har lagt ME ut for salg i Trondheim før release... Hehe. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Da har jeg bestilt Mass Effect for 370 kr fra vgp. Sender det forhåpentligvis på tirsdag da det er release Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg kan ikke få flere spill jeg nå....har ikke tid til alt dette...Sliter nok med Cod4 og Assasian som det er hehe. Men blir vel ikke til at jeg spiller gjennom AC mere enn en gang, så når jeg er ferdig med det blir det vel fullt fokus på ME ;-) Har nok å gjøre på fram til Jul skjønner jeg.....sweet Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg bare elsker storspill som kommer i hauevis siden jeg har så mangen og flere kommer Gleder meg sykt til Mass Effect som jeg får enten torsdag eller fredag, men må til tannlegen før den tiden Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Da har jeg bestilt Mass Effect for 370 kr fra vgp. Sender det forhåpentligvis på tirsdag da det er release Er det bekreftet sonefritt?! I så fall bestiller jeg det fra play-asia - med $8 rabbatkode får du jo spillet for under 300 kr inkludert frakt der Endret 19. november 2007 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 nærmer meg lesbisk sex! woot Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Ok folkens, ny emnetittel er muligens en god idè.. Skal vi gjøre det om til en samletråd, eller er det andre forslag? 05:36, ja.... Takk gud for min beste egenskap; å aldri dra fra baren før kortet er tomt. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Vi ønsker i utgangspunktet ikke lange samletråder med ett spesifikt spill. Slike tråder er uoversiktlige. Denne tråden kan leve frem til release av spillet slik den er. Etter det vil det komme flere tråder med spørsmål om spillet. Lenke til kommentar
Breakmauer Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kan med glede meddele at Mass Effect er ubeskrivelig bra! Har spilt det i ca 8 timer, og jeg har nok bare opplevd toppen av isfjellet! Skikkelig gjennomført, med heftige kamper og samtaler med alle slags rare vesener. Sidequests i fleng, og hovedstoryen er fengende! Gled dere! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ein veit at eit spel som faktisk gir deg dårleg samvit, eller får deg til å bli småtrist gjer noko veldig rett. Det er ytterst sjeldan, at eit spel klarar å dra fram slike kjensler i meg. Utan å røpe for mykje, så var det ein stad i spelet der ein karakter som tydeligvis var litt mentalt tilbakeståande oppførte seg rimeleg slitande - og eg fant ut det var best å bitchslappe han, for å få kontroll på vedkommande. Når det var gjort fekk eg beskjed av ein av mine kompanjongar at det var litt overdreve av meg m.m. Då vart eg flau - og ångra litt på mine handlingar. So utruleg bra. Mass Effect er tidenes spel! Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 En ting jeg er litt nysgjerrig på: hvor langt er egentlig spillet? Dvs hvor lang er hovedhistorien, og hvor mye e sidequests i tillegg? Jeg er litt bekymret etter å ha hørt at f.eks 1Up-folka høvlet gjennom det på 15 timer eller noe, det er litt vel snaut for et rollespill... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Eg skal ikkje uttala meg om kor longt heile spelet er, men eg har spelt 8 timar, og har gjort 3 "offisielle" oppdrag - og ein 5-6 sidequests. Edit: det skal og nemnast at han som snakka om 14 timar i 1up show - har vært negativ ang mass effect ved tidlegare anledningar og. 14 timar, då trur eg han har høvla som du seier, kjapt gjennom hovuddelen. Endret 19. november 2007 av Gaz West Lenke til kommentar
Kennda_J Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Spillet er fantastisk bra! Har hatt det siden den 16 å jeg har storkost meg for å si det sånn. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) In terms of replay, I clocked in over 27 hours of gameplay. The game doesn't keep track of the time you died and had to replay over so I'd say I put in a good 28 hours or more in completing Mass Effect. After finishing it, I received the achievement for completing a majority of the game, so it's safe to say that I did almost every side-mission possible. Overall: Graphics: 10 Sound: 10 Gameplay: 10 Control: 9 Replay: 10 Total: 9.8 Is this the best game on the Xbox 360? You can bet the house on it. While it may be a matter of opinion, Mass Effect delivered the most amazing experience on any next-generation console I have came across. The dialogue and conversations with NPCs make this the finest told storyline in any video game. I hope Bioware addresses the texture loading with the sequel, adds in the ability to speed boost with the Mako and run with Shepard, and reduces the loading. If all that is covered and they continue to put forth the best storyline in video games, I have no fear that it will be the perfect game -- at least for me. Definitely find someway to play Mass Effect to determine if this game suits your style since there's no other game out on the market like it. Kjelde: http://n4g.com/xbox360/News-85399.aspx Endret 19. november 2007 av Gaz West Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Anmeldelse fra Gamereactor senere i kvell: http://www.gamereactor.no/nyheter/111767/N...ra+Mass+Effect/ Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 jeg har ikke spilt Kotor 1 og 2, og jeg vet i tillegg absolutt null og niks om Star Wars. Kan jeg allikavel kjøpe Mass Effect uten å stå igjenn som et spørsmålstegn? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 I og med at Mass Effect historiemessig ikke har noe som helst med Kotor eller Star Wars å gjøre, så kan du nok det ja.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 jeg har ikke spilt Kotor 1 og 2, og jeg vet i tillegg absolutt null og niks om Star Wars.Kan jeg allikavel kjøpe Mass Effect uten å stå igjenn som et spørsmålstegn? Jepp. Mass Effect har ingenting med Star Wars å gjøre. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ein veit at eit spel som faktisk gir deg dårleg samvit, eller får deg til å bli småtrist gjer noko veldig rett.Det er ytterst sjeldan, at eit spel klarar å dra fram slike kjensler i meg. Hehe, herlig! Husker enda fra første planeten i Kotor at det var en gammel mann som skyldte en del penger til en lånehai. Han ble presset opp i et hjørne av to torpedoer som skulle ta livet av han, og jeg fikk muligheten til å hjelpe han eller la være. Den ene gangen jeg lot være var så trist at jeg måtte slå av spillet en stund - fikk en skikkelig uggen følelse i magen Om BioWare har klart det samme me ME, blir jeg ekstatisk Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ein veit at eit spel som faktisk gir deg dårleg samvit, eller får deg til å bli småtrist gjer noko veldig rett.Det er ytterst sjeldan, at eit spel klarar å dra fram slike kjensler i meg. Hehe, herlig! Husker enda fra første planeten i Kotor at det var en gammel mann som skyldte en del penger til en lånehai. Han ble presset opp i et hjørne av to torpedoer som skulle ta livet av han, og jeg fikk muligheten til å hjelpe han eller la være. Den ene gangen jeg lot være var så trist at jeg måtte slå av spillet en stund - fikk en skikkelig uggen følelse i magen Om BioWare har klart det samme me ME, blir jeg ekstatisk Husker den delen der, oldingen blei med lånehaien's torpedoer for min del og jeg hadde mye morro av å være slem mot "vaktmestern". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå