_norse_ Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Eg er enig med Gorthaur. Men det som provoserar meg er at det er så mange som drit i alt arbeidet BioWare har lagt i spelet. Og berre lastar det ned, brenn det ut og spelar det. Jepp, skulle vært skuddpremie på dem Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Eg er enig med Gorthaur. Men det som provoserar meg er at det er så mange som drit i alt arbeidet BioWare har lagt i spelet. Og berre lastar det ned, brenn det ut og spelar det. Jepp, skulle vært skuddpremie på dem + 1 For ikke å snakke om at de trenger å "skryte" av det. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Jeg skal ikke sette meg på moralens høye hest her, da jeg for få år siden lastet ned 90% av spillene mine. Men, etter at 360'n kom i hus og synet mitt på spilling fikk en drastisk endring mye grunnet XBL, så har jeg betalt for samtlige spill jeg har fullversjon av. La oss i det minste håpe at Bioware tjener godt nok med penger på Mass Effect til at de; 1: Kommer med tilleggspakker. 2: Fullfører visjonen om å lage flere spill i serien. 3: Gir meg jobb som Almighty Chief of Beta-Testing. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Amen Gorthaur. Slik var det her og. Men var nærare 100% - fram til eg fekk XBox Live i hus. No er det ikkje snakk om anna. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Av ren nysgjerrighet, hvilke spillsider/aviser/magasin er det folk her inne anmelder for? Da mener jeg de som har deltatt i denne tråden. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) jeg er ikke anmelder, kan jo ikke skrive:/ men jobber med spill trur nok det er svært få som skal drive glefse om piratkopiering, hvor mange laster ikke ned musikk? pc spill? filmer? serier? hvorfor er x360 spill store dødssynden? (forsåvidt en helt annen diskusjon så trenger ikke starte noe der) Personlig setter jeg pris på orginalitet, etter mine 3 år på elkjøp (bytter jobb om 1 uke:) ) så har dvd samlinga mi ganga seg med 13 trur jeg:P også blitt vanvittig mye mer spill enn det var tidligere år. synes det er kult å ha originalt, føler det "ser" bedre ut en den permen med brente spill. Tidligere og var det også et poeng at jeg var så ivrig på spillet at jeg kunne godt laste det ned først, for så og kjøpe det etterpå bare for å kunne nyte det litt før. For tiden så ser jeg det meste før det kommer på nettet så har ikke den luxusen lenger. kniz forøvrig, om det å komme med erfaringer om spill som ikke har kommet, ses på som skryting og kvalm oppførsell så lurer jeg virkelig på hva slags gjeng som sitter her. Personlig mener jeg det er veldig greit å få en inntrykk av et spill fra en "vanlig" person, en gamer sånn som meg, i stedet for div reviews som forsåvidt virker så opptatt av hypen at de har glemt og være objektive. ref assassins creed sine mange 9+ scoringer. Endret 15. november 2007 av zellpropell Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) jeg er ikke anmelder, kan jo ikke skrive:/ men jobber med spill trur nok det er svært få som skal drive glefse om piratkopiering, hvor mange laster ikke ned musikk? pc spill? filmer? serier? hvorfor er x360 spill store dødssynden? (forsåvidt en helt annen diskusjon så trenger ikke starte noe der) Personlig setter jeg pris på orginalitet, etter mine 3 år på elkjøp (bytter jobb om 1 uke:) ) så har dvd samlinga mi ganga seg med 13 trur jeg:P også blitt vanvittig mye mer spill enn det var tidligere år. synes det er kult å ha originalt, føler det "ser" bedre ut en den permen med brente spill. Tidligere og var det også et poeng at jeg var så ivrig på spillet at jeg kunne godt laste det ned først, for så og kjøpe det etterpå bare for å kunne nyte det litt før. For tiden så ser jeg det meste før det kommer på nettet så har ikke den luxusen lenger. kniz forøvrig, om det å komme med erfaringer om spill som ikke har kommet, ses på som skryting og kvalm oppførsell så lurer jeg virkelig på hva slags gjeng som sitter her. Personlig mener jeg det er veldig greit å få en inntrykk av et spill fra en "vanlig" person, en gamer sånn som meg, i stedet for div reviews som forsåvidt virker så opptatt av hypen at de har glemt og være objektive. ref assassins creed sine mange 9+ scoringer. Tror ikke folk er sure på deg, eller at innleggene dine ses på som kvalmende eller "show-off" aktige. Selv om nok mange er litt misunnelige. Det folk blir sure for er når gamere laster ned spillet, uten å betale en dritt, og allikevel får det flere dager før oss andre mer ærlige folk. Når disse folkene også skryter av hvor morsomt spillet er, så strør det litt salt i såret. Kjenner jeg blir irritert i hvertfall. Men fortsatt å poste inntrykk du, jeg er interessert i å lese det om, ikke andre er det Hvordan er historien? Er ingen fan av sci-fi (som Star Trek og Star gate), men digger Star Wars. Er historien litt av samme kaliber som Star Wars? (tenker på alle filmene, er en av de som faktisk ikke hater ep 1-3) Digger historier med en suverent "sterk" bad guy, litt forræderi og komplott, samt moralske spørsmål og tester av ens moralske standpunkter. Endret 15. november 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 ikke kommet langt nok til ha gjort mer enn å skrape litt på historien:P er 11 timer utti, men prøver ta alt jeg kommer over av sidequests:) hehe, jeg kanskje bare jeg som ikke kjenner meg igjen, om noen har et spill så greit kan bli litt sånn "åååh jeg vil også haa!" men irritert, eller verre nei:P som nevnt så skjønner jeg ikke hvorfor spill skulle være noe verre å laste ned enn film og musikk, og jeg har vanskelig for å tru at de som kommenterer på pirat delen her kjøper cd plater til 179.- menmen samme kan det være.. er vel mass effect det går i her:D om spillet skulle minne om noe sci-fi så ville jeg forresten sammenlignet det med firefox:) Lenke til kommentar
baltie Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 til baltie: kan være man får via jobb også vettu:) er det slik at fordi jeg er en ny medlem som har tilgang på spill så er jeg pirat og ass monkey? Så Elkjøp fikk inn Mass Effect den 12.? Det er jo betryggende, for da slipper jeg å lure på om Elkjøp nok en gang legger spillene ut til salgs to dager etter alle de andre. Og til din informasjon: Jeg kjøper all musikk jeg hører på. Ellers gleder jeg meg veldig... Bare én uke igjen. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har en rykende fersk Promo av Mass Effect som ligger og venter på meg. Men jeg må gjøre ferdig Assasins creed og Crysis før jeg begynner på det tror jeg. Jeg har så mange Kontrollskjemaer i hodet nå att jeg blir max forvirra. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) baltie, elkjøp har ikke fått det enda:) dessverre.. men vi/de har virkelig sjerpa seg på release datoer heldigvis.. får ting en god del i forveien, hvertfall i forhold til før. dessverre oppstår det problemer innemellom, som med bioshock. dette er beklagelig, men all in all så funker det mye bedre om dagen:) Forøvrig i min nye jobb så pleier ikke leveranser være noe problem, gleder meg virkelig:D ellers cudos som kjøper musikk. om jeg bare klarer få råd til abrahamsen forsterkern og cd spiller så skal det ikke gå i annet her heller:) Endret 16. november 2007 av zellpropell Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) fikk min i posten i dag. Kræsjer litt med ac, super mario galaxy og crysis -.- Endret 16. november 2007 av Jikla Lenke til kommentar
navlasop Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ser at Amentio har det listet som lagervare i skrivende stund. http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1538803;r:pg BS? Eller har noen testet/bestilt? Lenke til kommentar
pawnd Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg kjøpte Mass Effect på Spaceworld idag. Er ikke det litt rart når release-dato er 23? Lenke til kommentar
baltie Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg kjøpte Mass Effect på Spaceworld idag. Er ikke det litt rart når release-dato er 23? Morroklumpen. Registrerte du deg bare for å si det? Inntil du tar bilde av cover, dvd og kvittering og legger ut her, så velger jeg å le rått. Lenke til kommentar
pawnd Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Morroklumpen. Registrerte du deg bare for å si det? Inntil du tar bilde av cover, dvd og kvittering og legger ut her, så velger jeg å le rått. Her har du bilder: Lenke til kommentar
Lonestarr Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Morroklumpen. Registrerte du deg bare for å si det? Inntil du tar bilde av cover, dvd og kvittering og legger ut her, så velger jeg å le rått. Her har du bilder: Endret 7. august 2008 av mr_tambourine_man Lenke til kommentar
goggys Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Morroklumpen. Registrerte du deg bare for å si det? Inntil du tar bilde av cover, dvd og kvittering og legger ut her, så velger jeg å le rått. Her har du bilder: Han ble pawnd kan man si. Kommer sikkert til å si at de er photoshoppa. Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Jeg kjøpte Mass Effect på Spaceworld idag. Er ikke det litt rart når release-dato er 23? Vil bare skyte inn at jeg også gjorde det samme på en Spaceworld sjappe i Oslo idag. Helt greit for meg det, jeg sa ikke noe da jeg betalte ! Post med bilde Edit: skriveleif Endret 16. november 2007 av Digitize Lenke til kommentar
Dec Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 WOW!! Flere som har fått det over disk? Kan du si i hvilken by du fikk kjøpt ME? Tror Brede som har solgt deg spillet på Spaceworld får slite litt om det er brutt en sperrefrist på spillet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå