Gå til innhold

Mass Effect - Nye herligheter


Gorthaur

Anbefalte innlegg

Jeg for min del lar være å kjøpe spill nå (COD4, Naruto, etc.) som jeg typisk ville ha kjøpt. Kun for å komme i den rette stemninga og ha et passende spillsug i magen før Mass Effect når hyllene her i Trondheim. ;) Og så har jeg tross alt "The Witcher" på PC å kose meg med fram til release...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er egentlig sykt hvor mye bra som har kommet den siste tiden, og som kommer de kommende ukene.

Jeg skrev tidligere at jeg angret litt på kjøpet av COD4, men de siste dagene med MP-spilling har fått meg på andre tanker. Spillet er ganske enkelt fantastisk bra og glimrende for å korte ned ventetiden til Mass Effect er i hende.

 

Takk for innleggene Dinsdale. Blir mer og mer sikker på at dette er spillet som rettferdiggjør de latterlige mengende penger jeg har svidd av i det siste på diverse utstyr i stua.

Et spørsmål: Hvordan er inntrykket ditt av lyden?

Lenke til kommentar
Just how deep is the exploration in Mass Effect? It's a question that has been asked of IGN dozens of times over. Now that we've made it through the final retail build, we can finally answer the question definitively. There's a ton to see in Mass Effect, with side quests and planets to explore that will take you upwards of 15 or 20 hours to complete -- and that's not counting the main quest. There are so many requests for your services and options that it seems essentially impossible to storm through the game without getting your feet wet exploring the galaxy.
:D

 

Kjelde: http://xbox360.ign.com/articles/834/834650p1.html

Lenke til kommentar

spillet har hele tiden på en slags blur av noe slag som gjør at det hele ser mer ekte ut, litt som å på gammal tv med litt støy, litt ute av focus kanskje.. who knows, ser hvertfall vanvittig bra ut! synes også det er helt fantastisk at man kan lage sin egen karakter som ser så utrolig bra ut!

 

var en scene når jeg våknet opp etter XXXX hadde skjedd. så tøsa mi helt nær, som åpnet øyenene. satt liksom bare wooow.

Lenke til kommentar
hæ? :p

 

Er det ikke skikkelig rpg?

 

Hadde sett frem til dette, jeg men dersom det er mer som GRAW enn en RPG så står jeg glatt over. :)

 

Er det ikke stats osv. på våpen, masse våpen å finne, stats på character, skills, ting man kan spesialisere seg i, quests, osv. osv.? :(

 

Joda, det er akkurat det som er poenget :p

Character/stats/conversation system som i KOTOR, og kampsystem som i GRAW.

PS: Bare at allting er forbedret X10 xD

Lenke til kommentar

Jeg fikk mitt anmeldereksemplar i dag, sammen med Viva Pinata Party Animals :)

 

Føler jeg aldri klarer å bli ferdig med et spill før jeg begynner på et nytt nå. Tror Mass Effect er et spill som kan kreve mye tid, men som samtidig vil gi deg helt nye opplevelser. Jeg sitter med det inntrykket av at jeg spiller noe "next-gen". Noe nytt og som faktisk fungerer utrolig bra. Dette med at du kan delta så mye i dialogen og forme historieutfallet er ikke hverdagskost.

 

Det fulgte forresten med streng beskjed fra Microsoft om å ikke røpe altfor mye av historien. Jeg klarte jo selvfølgelig å lese dette før jeg innså hva jeg hadde lest. Noe mere skal jeg ikke si.

Lenke til kommentar
Jeg fikk mitt anmeldereksemplar i dag, sammen med Viva Pinata Party Animals :)

 

Føler jeg aldri klarer å bli ferdig med et spill før jeg begynner på et nytt nå. Tror Mass Effect er et spill som kan kreve mye tid, men som samtidig vil gi deg helt nye opplevelser. Jeg sitter med det inntrykket av at jeg spiller noe "next-gen". Noe nytt og som faktisk fungerer utrolig bra. Dette med at du kan delta så mye i dialogen og forme historieutfallet er ikke hverdagskost.

 

Det fulgte forresten med streng beskjed fra Microsoft om å ikke røpe altfor mye av historien. Jeg klarte jo selvfølgelig å lese dette før jeg innså hva jeg hadde lest. Noe mere skal jeg ikke si.

Jeg fikk også mitt anmeldereksemplar :D Og viva pinata ;) Ikke fått startet å spille det, men skal det idag...

Lenke til kommentar

Medier som skal anmelde Mass Effect har en embargo til 19. november før de kan prate om spillet. Jeg stusser på at en moderator på diskusjon.no som åpenbart sitter og spiller en piratkopiert versjon av spillet fritt kan poste sine inntrykk av et spill som ikke er tilgjengelig for folk flest. Det står da visserlig i retningslinjene her at dette ikke er lov, og trodde at moderatorenes jobb var å fjerne slike innlegg, i stedet for å indirekte oppfordre til piratkopiering som man gjør når man diskuterer ulovlige versjoner av spill?

 

Eller er det nå fritt frem å diskutere piratvarer her?

Lenke til kommentar
Medier som skal anmelde Mass Effect har en embargo til 19. november før de kan prate om spillet. Jeg stusser på at en moderator på diskusjon.no som åpenbart sitter og spiller en piratkopiert versjon av spillet fritt kan poste sine inntrykk av et spill som ikke er tilgjengelig for folk flest. Det står da visserlig i retningslinjene her at dette ikke er lov, og trodde at moderatorenes jobb var å fjerne slike innlegg, i stedet for å indirekte oppfordre til piratkopiering som man gjør når man diskuterer ulovlige versjoner av spill?

 

Eller er det nå fritt frem å diskutere piratvarer her?

 

Anmelderkopier kom i går, den fikk jeg selv. Sammen med embargo. Dinsdale har snakket om spillet siden forrige uke.

Lenke til kommentar
Medier som skal anmelde Mass Effect har en embargo til 19. november før de kan prate om spillet. Jeg stusser på at en moderator på diskusjon.no som åpenbart sitter og spiller en piratkopiert versjon av spillet fritt kan poste sine inntrykk av et spill som ikke er tilgjengelig for folk flest. Det står da visserlig i retningslinjene her at dette ikke er lov, og trodde at moderatorenes jobb var å fjerne slike innlegg, i stedet for å indirekte oppfordre til piratkopiering som man gjør når man diskuterer ulovlige versjoner av spill?

 

Eller er det nå fritt frem å diskutere piratvarer her?

 

Anmelderkopier kom i går, den fikk jeg selv. Sammen med embargo. Dinsdale har snakket om spillet siden forrige uke.

 

PL. Piratkopiering er ikke min greie. At du beskylder meg for det liker jeg ikke, det er en hastig konklusjon.

Jeg er ikke spillanmelder, men det er andre enn disse som har tilgang på spill lenge før release. Nå skal ikke jeg tråkke på din journalistiske integritet PL, men det finnes mennesker som mottar spill før anmeldere.

 

Jeg har ikke avslørt noen historie. Jeg har kun prresentert enkle inntrykk.

 

Resten taes på PM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...