Gorthaur Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Tom for ord. Se og nyt klipp fra årets spill: Gametrailer sin anmeldelse Exclusive Trailer Combat Scenario - Vanguard Class Combat Scenario - Adept Class EDIT: Nye klipp 14.11.07; Duck & Cover gameplay Close Quarters gameplay Dirty Galaxy gameplay EDIT 2: Nye klipp 15.11.07; Target Practice gameplay Open Fire gameplay Squad Combat gameplay Galactic Conquest Montage Space Conquest Montage Endret 19. november 2007 av Gorthaur Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ah, mye herlig der. Blir nok eneste spillet jeg kjøper i de siste månedene av 2007 hvertfall. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Har spilt endel nå. Spillet skal bli en serie iflg MS, og jeg mener dette kan bli den "nye" Halo. Det er forskjeller, men gameplay og historie er såpass gjenomført at jeg har tro på at dette kan bli en trilogi. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Selv "ofrer" jeg CoD4 og Assassins Creed for Mass Effect. Dinsdale: Mass Effect skal bli en trilogi ja. Bioware har bekreftet det helt fra starten av utviklingen. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Selv "ofrer" jeg CoD4 og Assassins Creed for Mass Effect. Dinsdale: Mass Effect skal bli en trilogi ja. Bioware har bekreftet det helt fra starten av utviklingen. Jeg vurderte selv det samme, men gikk likevel til innkjøp av COD4 siden lønningen havnet på konto rundt lansering. Helt ærlig så angrer jeg litt, til tross for hvor gjennomført det er. Angeren er der egentlig fordi MP er COD sin sterkeste side, men så fort Mass Effect er i hus så mistenker jeg at andre spill blir overfladiske i en god stund. Har alltid vært svak for spill med en gjennoført og engasjerende story, hvilket jeg mistenker dette spillet for å inneha. Har du grunn til å arrestere meg på dette, Dinsdale, eller har jeg rett i mine antagelser? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) OXM review: Official Xbox Magazine sings the praises of Mass Effect before rewarding it with a perfect 10. Editor Paul Curthoys writes: "The experience as a whole - the sense of awe that lasts all game long, and the emotions in your gut as you sit back at the end and just gape - pays off all on its own. Personally, it's the best game I've ever played, but even if you're not a hardcore sci-fi nerd like me, Mass Effect is a transcendent experience, the new standard-setter for what a game can be. You have to play it, and that's why we're kinda jealous of you. Even if you memorized all the previews and trailers, you're still not ready for how awesome this game is." I scanned the four-page article from the just-released Holiday 07 issue of OXM. Enjoy! Kjelde: (her ligg scans frå reviewet òg). Moderator får vurdere om det er imot reglane å lage ei lenke til ei side med scans på. *Nix* Endret 12. november 2007 av psilocybe Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Gaz; Takk! En unge i legoland sitter og skriver. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Gleder meg til torsdag, da får jeg endelig Mass Effect Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kvifor 15. ? Er jo ikkje release før 23. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Gleder meg til ME. Digget Kotor-serien på xbox og ME ser ut til å bli minst like bra. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Gløymde å poste score frå reviewen til OXM. 10/10. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Nei og nei....er ein overhengende fare for at Mala her blir fristet i ukene som kommer Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Kvifor 15. ? Er jo ikkje release før 23. En jeg kjenner i Usa som har fått tak i det, Kmart brøt release og begynte å selge det i går =) han express shipper det imorgen, så jeg har det nok torsdag + at alle spill utgitt av microsoft game studios til nå har vært sonefrie, så jeg satser på at dette også er det. Endret 11. november 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Heldige faen. Han sender vel ikkje to kopiar? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 En kammerat av meg sitter og spiller det nå og sier det er helt sykt fett. Fikk det vist rett fra utviklerne eller noe fordi han hadde bestilt det derfra. Skjønte ikke helt hvorfor. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Har testet KOTOR2 en gang, og dette er ikke likt. Var ikke KOTOR tur-basert? ME er rett frem en GRAW-fps med enkle rollespillelementer. Hvordan du svarer i samtaler er med på å forme historien. Det er masse å lese om det meste, så man kan fordype seg. Men å kalle det et rollespill er ikke riktig. Riktig nok får man "poeng" som kan fordeles på seg selv og sine tropper, men disse er enkle. En autofordelings-knapp er tilgjengelig, men man har muligheten til å bestemme svakheter og styrker hos gruppen, men dypt er det ikke. Når det er sagt er det helt ok for min del. Endret 11. november 2007 av Dinsdale Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Var ikke KOTOR tur-basert? KOTOR var "kø-basert" du hadde en kø med forskjellige handlinger du kunne gjøre i løpet av nærkampen. Handlingene ble utført i den rekkefølgen du la dem inn, men det var så vidt jeg husker også mulig å gjøre små korrigeringer underveis hvis du f.eks. så at du trengte å hive inn litt ekstra healing innimellom all slossingen. Spillet la også handlinger inn i køen selv dersom du ikke tok kontrollen over det, men det var ugunstig å la CPUen ta beslutningene fremfor å ta dem selv. Jeg tror du har rett i at det også på en måte var tur-basert. I og med at handlingene i køen sikkert ble hentet ut i en ordnet rekkefølge. Men det var laget på en slik måte at du fikk en følelse av at det ikke var tur basert. (Å si du fikk følelse av realtime ville være å overdrive, det var mer en slags mellomting ) Gleder meg til Mass Effect. Skulle dog ønske det ikke kom så tett på Assassins Creed som også er et "må ha" spill for mitt vedkommende. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Dinsdale: Mass Effect skal bli en trilogi ja. Bioware har bekreftet det helt fra starten av utviklingen. Som EA kommer til ødelegge. Alt EA tar i forvandles til det værre. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Dette spillet ser "out of this world" ut! Blir en verdig avslutning på et fantastisk spill år. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 hæ? Er det ikke skikkelig rpg? Hadde sett frem til dette, jeg men dersom det er mer som GRAW enn en RPG så står jeg glatt over. Er det ikke stats osv. på våpen, masse våpen å finne, stats på character, skills, ting man kan spesialisere seg i, quests, osv. osv.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå