BeeR Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hei, jeg irriterer meg grenseløst over at noe så enkelt som mp3-avspilling hakker, dvs lyden. Spesielt i Windows mediaplayer. Det fungerer bedre i winamp, men slettes ikke feilfritt. Film-avspilling går heller ikke helt feilfritt. Jeg har en 1,4 GHz T-bird basert maskin, Abit TG7-RAID hovekort, 512 MB DDR - minne, og soundblaster live! lydkort. Mener at jeg har fått installert nyeste drivere til lydkortet også uten at det hjalp nevneverdig. Kjører WinXP. Noen som har noen tips? -Morten Lenke til kommentar
z10an Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 En kompis hadde samme problemet ...han hadde oppgradert fra Windows ME til XP ...systemet brukte elendige drivere til lydkort som resulterte at lyden hengte seg opp når du fx minimerte media player...Han fixxet problemet me og installere XP på nytt uten og oppgradere fra et annet oprativ system...bruk også KX drivere www.kxproject.com funker på Sound Blaster LIVE og Adudigy..bare en bugg at EAX ikke funker :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå