kakemonster7 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Skal i bursdag til ei venninne etterpå, og som vanlig er jeg ute i god tid med gave....eller ikke... Anyways, jeg tenkte at jeg kanskje skulle prøve å lage noe selv... Det liker jo jenter.. Har tenkt til å lage en tegning, men syns jeg må ha noe mer.. Noen forslag? Hun blir 19 btw... Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Ah dette kunne jeg trengt og, skal i bursdagsfest til ei veninne etterpå jeg og Endret 10. november 2007 av WD40 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 kjip gave men vinflaske har man jo alltid , så kan man hive på en sløyfe om man vil Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hyggelig å få tegning fra noen som er god og tegne, ellers blir det litt rart... Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Brett en 100-lapp eller 200-lapp til en skjorte. Som her.. http://www.youtube.com/watch?v=3zU5bWRdFvw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå