crazyfrog Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hei, Lurte på hva dere syns om dette ?? Ble tatt en "sen" kveld ute på en bål tur. Likte litt særpreget fargene fra bålet fikk. Lenke til kommentar
theriksen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Må faktisk innrømme at jeg syns dette var kjempestilig! Litt surrealistisk med den rare vinkelen, de røde glørne fra trærne og ikke minst den pussige lysskilden på himmelen, ettersom det ikke er slik vi er vant med å se månen. Liker også veldig godt at bildet er uskapt og skjevt. Dette var skamtøft! Lenke til kommentar
ferik Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 til neste gang du legger ut et bilde, ikke legg det ut i den størrelsen, kutte den så de som ikke har så rask internett linje må vente så lenge (undertegnede ) men når det gjelder bildet, så klarer jeg ikke helt å bestemme meg om jeg liker det eller ikke... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Det klarer jeg, jeg elsker det. Jeg har tidligere angrepet de som er ute etter nyskapning i hvert eneste bilde de ser fra hver eneste hobbyfotograf, men det er da ingenting galt med å tenke litt nytt heller for den saks skyld. Liker dette bildet godt jeg, litt merkelig og morsomt. Hvilke innstillinger er bildet tatt med? Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Beklager størrelse Første gang jeg legger ut hehe Bildet er tatt med helt spesi innstillinger. Lukkertid 20 sek, blender 22 Er tatt med 350D med standard objektiv. Takker for tilbakemeldinger. Er alltid gøy. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå