eivinds2 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Sitter og blar igjennom en del HP Pavilion maskiner.(eks denne) Ser at en del av de er listet med kun pre-n draft nettverks kort. Kan noen fortelle meg om jeg kan bruke dette kortet med en 802.11g router? Lenke til kommentar
DisturbedMet Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ja. Du kan bruke denne på et G nettverk. Min far har denne maskinen. Visste forresten ikke at den hadde n-draft... Lenke til kommentar
DisturbedMet Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Ja. Du kan bruke denne på et G nettverk. Min far har denne maskinen. Visste forresten ikke at den hadde n-draft... Ser på hp sine hjemmesider at det kun står n-draft. Merkelig, kansje en ny modell siden min far fikk sin? Men at den ikke støtter g nettverk er vel høyst utenkelig. n-draft er jo bare "klargjort" for n nettverk. Ps.. denne maskinen bråker en god del. Høy viftestøy!! Edit: Beklager dobbeltpost. Redigeringsknappen var ikke helt i humør idag Endret 10. november 2007 av DisturbedMet Lenke til kommentar
maedox Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg mener at de fleste n-draft-kort støtter 802.11a/b/g også siden 802.11n opererer på de samme frekvensbåndene (2,4 og 5 GHz). Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Det er ikke alle 802.11n kort/routere som opererer på både 2,4 og 5 Ghz. Mange støtter bare 2,4 Ghz. Lenke til kommentar
eivinds2 Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Takk for støy tipset... Maskinen her da fulstendig uaktuell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå