prisguide Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hei der ute. Jeg lurte på om det går an å bruke microplex sin Silentwin vifte på dette hovedkortet. Jeg er litt urolig for om det er for lite plass rundt selve cpuen............Hva tror/vet dere? Hvis denne cpu viften er for stor hvilken (stillegående) cpu vifte bør jeg kjøpe da til dette hovedkortet ( Jeg tenker å kjøpe en XP2400+) Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 asus er noen av de som har best design på kortene sine, og veldig god plass rundt socketen så det er nok ikke noe problem Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Det er veldig god plass til Silent Twin på A7N8X Lenke til kommentar
prisguide Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Takker for svarene . Et spørsmål til er om denne viften er god nok til xp2400+ prosessoren Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 det ville jeg ikke satsa på, personlig syns jeg silent twin blir altfor varm uansett hva man putter under den, ville heller ha satsa på ei swiftech ribbe med ei stille vifte, koster litt mer men så for du hva du betaler for også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå