Gjest Gjest_Kalle_* Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hei, tittelene sier vel sitt, jeg bare lurer på om jenter synes det er godt med analsex. Har lyst å prøve, men vil ikke foreslå det for dama hvis det egentlig ikke er noe særlig. Kalle Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Noen jenter syns det, andre ikke. Hvis du vil vite om dama di liker det, må du spørre henne, ikke oss. Endret 10. november 2007 av JohndoeMAKT §1 Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Min personlige erfaring tilsier at alle jenter kan nyte analsex, bare det ikke starter stort og tørt. Selvfølgelig, de som synes analsex er direkte turn-off får sikkert ikke noe ut av det. Så lenge jenten slapper av og er komfortabel med det hele, så skal det mye til for at hun ikke skal nyte analsex. Det viktigste er at hun er komfortabel med deg, og veldig ofte må det jobbes med på et helt annet plan, tid og sted. Enktelte jenter (ikke av min erfaring) nyter faktisk analsex så mye at de heller foretrekker analt samleie framfor vaginalt. Det er utrolig mange nerver som slutter bak der, så en som ikke har så mye følelse der foran (ja, enkelte føler ingenting, ofte kan de gjøre noe med det), liker gjerne å ta i mot der bak. Nå skal det vistnok være veldig godt for oss menn også, men det er en annen historie. Det er litt småtragisk at så mange gutter er helt vill etter å ta jenta i analen, men når hun har lyst til å gjøre det samme med strap-on, så får pipen en helt ny tone. Jeg forstår ikke helt oppstyret, det er jo forsatt en jente det er snakk om. Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Det er godt dersom det er med en kjæreste, man er full, og denne kjæresten ikke har alt for stor penis... Uansett blir det aldri "orgasmegodt" for de fleste, men mer spennende, opphissende og annerledes. Dersom det ikke gjør vondt, selvsagt. Da er det bare jævlig. Og et mareritt å drite dagen etterpå... Lenke til kommentar
Gjest AnalGlederen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Anale gleder er noe en nok har latent, men som mange har så store motforestillinger mot at det aldri blir prøvet. Første gang jeg hadde analsex med en dame, så visste jeg faktisk ikke at jeg hadde tømt meg i det bakre hull.. Rommet var mørkt og damen styrte selv. Siden da har jeg vel mer eller mindre vært analfiksert tror jeg. Damen hadde virkelig glede av det og fikk faktisk sterkere orgasmer enn ved vaginalt samleie. Siden dengang har ingen dame i min seng unngått å bli utforsket i den "lille brune"..... Hadde et møte i "skogen" med en dame for noen år siden. Hun hadde lenge proklamert at hun var med på alt innen sex, men absolutt ikke analsex. Før helgen var omme hadde hun hatt sin første anale orgasme:) Det jeg sier er ikke at alle skal like analsex, men min erfaring er at alle har glede av det når tabuer er lagt bort og nydelsen settes i fokus. Tid, forsiktighet og glede er stikkord! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Guest Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Anal sex er vel noe jeg alltid har hatt lyst å prøve, men dama har sagt (uten at jeg har spurt) at hun ikke vil ha det. Hun har ikke prøvd det noen gang, så for alt hun veit så kan det henne hun liker det. Hvordan overtale en jente til analsex? noe som er bedre å gjøre første gang i fylla? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Analsex i fylla er IKKE, jeg gjentar IKKE lurt! Det er viktig at man er klar over hva man gjør og er her vel bevissthet når man gjør noe sånt. Man må ta det veldig sakte. Peiser man på kan det gå svært galt, har hørt flere skrekkhistorier, og kusinen til en venninne av meg måtte sy. Du kan jo tenke deg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg