mtrolleb Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Hei alle sammen Jeg har lastet ned driver til Creative Live 1.5 Digital (lydkort) fra hjemmeside deres og denne medlingen kommer opp under installering. Jeg vet ikke helt hva den mener. Er det noen som kan forklare og hva jeg skal gjøre videre? På forhånd takk. Endret 10. november 2007 av mtrolleb Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ifølge den feilmeldinga har du ikke satt i lydkortet. Sikker på lydkortet sitter ordentlig i, og at du lastet ned riktig drivere for lydkortet ditt? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg har hatt dette problemet ett par ganger med mitt x-fi kort. Selv om jeg har byttet pci-spor og fjernet alt i registeret og filer manuelt, så har det vært tilfeller hvor det eneste som hjelper er å sette i annet lydkort, for så å fjerne det igjen og sette inn creative sitt. Da blir pci sporet aktivert igjen, gudene vet hva som egentlig skjer. Og ved en gang eller to er re-install eneste utvei også. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Synes synd på alle som kjøper creative Noen måneder etter jeg kjøpte mitt creative audigy 2, begynte det å klikke.. "poppe / skrape"-lyder med creative sine drivere, KX sine drivere fungerte fint... Så byttet jeg hovedkort til ABIT IP35, og da klikket kx driverne OG creative sine drivere til stadighet... Har skaffet meg et onkyo-kort nå, slutt på alle problemer <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå