Gå til innhold

[løst]Skifte avatar, buggy

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Jeg har prøvd å skifte til 2 forskjellige avatarer, begge er godt under 10 kb. Str er dog over 80x80, alikevel så står det at bilder over dette vil automatisk bli juster. Ok, da slipper jeg å rezise tenker jeg, men hadde det bare vært så greit for når jeg sjekka avataren min så skjedde det ingen forandring.

Jeg forandrer str på bildet til 80x80, sjekker deretter bildet om det ble på 80x80 for å dobbeltsjekke, og alt var ok med str på bildet. Fjerner avateren som jeg har, velger ny avatar, men ingenting skjer utenom at den gammle avataren jeg hadde kommer tilbake. Har prøvd med 2 forskjellige bilder, samme feilen skjer med begge.

Må innrømme at slike små ting gjør meg litt frustert til tider. Det er jo tydelig at jeg har fulgt "oppskriften" (begge bildene er forøvrig jpeg), så hva er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Mulig at det bare er forumet som er passe tregt da.. Jeg trykket ikke på F5 nå heller. Jeg sjekka en halvtime etter jeg opdaterte, da var avataren den samme, men når jeg sjekket nå (flere timer etterpå) så var den forandret.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...