Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Røk strengen på penis - hjelp?

Gjest Gjestegjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestegjest

Hei.

Jeg og damen hadde sex idag, og jeg presset litt for hardt så strengen på penis har røket. Hva nå ? :) Det er ikke vondt å pisse eller noe, men gruer meg litt til neste boner, hvis dere skjønner.

Sånn generelt ser det ikke noe gale ut heller, men det blødde VELDIG mye. Merket jeg mistet en del blod for å si det slik.

Noen tanker ? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_lasse_*

jeg er ikke så anatomi kjent.. så hvilken streng var det? den som opprettholder hodet og fremmeparten av forhuden? if so... det vokser tilbake! p9sen er like viktig som enhver annen kroppsdel, så hvorfor skulle ikke den vokse tilbake? ikke bekymre deg du;)

men du kan kanskje la være å ha samleie til såret er 100% grodd

Lenke til kommentar
Gjest Gjestegjest

Hei igjen.

Strengen på undersiden av penis, som holder hodet og fremparten av forhuden som du sier ja. Jeg må ærlig innrømme at jeg ble litt nervøs, ettersom det ble VELDIG mye blod, både på meg og i kjæresten.

Men ok. Takker for hjelp. Det gjør heldigvis ikke vondt å gå på do eller noe. Ikke prøvd å få den opp enda, og har ikke planer ved å gjøre det med det første akkurat.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_lasse_*

vel, så lenge du er sikker på å så saaaaakte framover med dette, går det fint. det blir det samme som en idretsutøver som har brekt foten.. han må starte langsomt for å se hvor mye han klarer å prestere etter så og så mye tid.

take care:)

Lenke til kommentar
Gjest Gjestegjest

Hva syns dere ? Det er ikke vondt eller noe, men burde jeg gå til legen ? Eller bare la det gå sin gang ? Jeg er redd for å få infeksjon av et eller annet slag der nede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...