dahwan Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Jeg kopierte nylig en vanelig CD plate, og det gikk helt fint. Men siden da har jeg fått feilmeldingen "Feil ved strømkalibrering" hver gang jeg har prøvd å brenne en plate :O Vet noen hva det kommer av? Endret 10. november 2007 av dahwan Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Bump Emnet havnet nesten på side 2 uten svar Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Side to igjen... Hvorfor vil ingen hjelpe?? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kanskje ingen kan svare fordi du forteller litt for lite ? Hvilket OS bruker du ? Hvilken brenner har du ? Hvilket brennerprogram bruker du ? Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Aha.. Vell - Windows XP - Nero - Vanlig CD/DVD+ brenner Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Herregud... Alle typer brenning, med eller uten nero, alle typer CD-er, alle typer filer til CDen, alle gir feilrapporten "feil ved strømkalibrering" Hva er feil med CD spilleren?? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er det windows eller brennerprogram som gir deg den feilmeldingen? Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Vell, i nero er det nero som gir feilmeldingen. Med windows er det seff windows =P Og med windows media player er det media player som gir meg feilmelding. Men det er bare nero som sier noe om strømkalibrering =/ Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Da er det nok mye mulig at cd-brennern er deffekt. En ny DVD/CD brenner koster fra 200kr nå, så det er vel bare å prøve med ny. Du kan jo alltids prøve en systemrestore, og se om det hjelper..... Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Oppdater firmware i brenneren og prøv med andre plater og se om det kan hjelpe. Se også denne tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=519012 Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Til å være SÅ utålmodig etter svar fra andre, så er du lite flink til å svare på det jeg spør om: Hvilket OS bruker du ? OK, du bruker XP men Home/PRO/MCE ? Hvilken ServicePack ? Hvilken brenner har du ? Fabrikant, type, modellnr. Hvilket brennerprogram bruker du ? Selv om du har svart Nero, så kan du kanskje også fortelle hvilken versjon ? Hvilke tomme plater har du prøvd ? Fabrikant / hastghet / meadiakode ? PS har du rebootet maskinen etter at du klarte å kopiere den første platen ? Lenke til kommentar
Jethro Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Hadde samme problem med en NEC AD-7173 DVD-brenner. Feilmeldingen forsvant først etter å ha montert ny brenner, så feilen er nok i brenneren. Endret 12. november 2007 av Jethro Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Må bestille ny; men hvor finner jeg cd brenner/spiller for en laptop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå