Zlatzman Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har pyntet på kinakålen min, ser du vel. Hvordan skal jeg se en forbanna kål dekket i pynt? Med mindre du har fortalt det en plass jeg ikke har orker å lese. Kunne jo vært du hadde hukommelse nok til å huske avataren fredrik hadde før den ble pyntet ... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Syns man min er fin? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Tja, kanskje litt kjedelig. Slå til med noe annet enn det smilefjeset. Jeg har pyntet på kinakålen min, ser du vel. Hvordan skal jeg se en forbanna kål dekket i pynt? Med mindre du har fortalt det en plass jeg ikke har orker å lese. Kunne jo vært du hadde hukommelse nok til å huske avataren fredrik hadde før den ble pyntet ... Jeg husker bare avataren han hadde av seg selv. (Tror jeg det var). Edit; qoute. Endret 4. desember 2007 av Moonshield Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jepp, da er jeg klar med juleversjonen av min avatar. Pepperkake, glasur og nonstop. En takk til Groening i avatartråden for å ha justert farger, laget gjennomsiktig bakgrunn og rotert S'en noen grader. Lenke til kommentar
kranto Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kva står det der? Er det: "Silence, It's Christmas"? Jepp, tenkte det passet... Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Elendig skriftkvalitet, og størrelse på skrift. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Min ble latterlig dårlig, men det er jo en juleavatar da... Edit: Bytta til en som falt litt bedre i smak Endret 8. desember 2007 av Hrisebro Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Syns man min er fin? Din er klart den beste. Skjønner meg ikke på dem som stemmer på folk etter hvor mye makt de har her på forumet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Syns man min er fin? Din er klart den beste. Skjønner meg ikke på dem som stemmer på folk etter hvor mye makt de har her på forumet. Takk, du er en engel... .. . . . <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå