Lurvefranzen Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Blir jo liksom ikke så morsomt når det er andre som har laget den, men la gå. Postet et innlegg der nå. Hadde vært knalltøft med en liten animasjon av feite-nissen med sine reinsdyr som kom farende over himmelen, på din avatar. Om det hadde vært plass til deg da, det er vel i minste laget man ville kunne få plass til noe slikt? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Ja. Tenkte på noe sånt som å sette inn et juletre der lyset kommer fra. Hadde vært veldig morsomt det også! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Edit: Og jeg beklager at jeg tar ibruk min juleavatar en dag for tidlig. Men jeg tenkte det kunne være fint med en dags eksponering før nominasjonene begynner. Du sier noe der. Og derfor har jeg i den anledning, tatt meg gleden av å skifte til min juleavatar for i år =) Kan ikke si jeg bryr meg så veeeeldig om jeg blir nominert eller ikke men, jeg har i hvertfall en juleavatar i år. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Poff, und avatar ist avatar. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Og der var juleavataren på plass.. Kommer nok med en mer spenstig bakgrunn når jeg ikke skal på jobb 07.00 dagen etterpå.. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Hah! Den var tøff (Snu lua på han i midten) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Og der var juleavataren på plass.. Kommer nok med en mer spenstig bakgrunn når jeg ikke skal på jobb 07.00 dagen etterpå.. Den var ganske schtilig. Fantasifull og original var den hvertfall! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Lagde et par forandringer.. Får finne ut seinere hvem jeg ender opp med! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Da er det desember,håper alle har jule avatarene klare Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Når det blir startet nominasjonstråder? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Når det blir startet nominasjonstråder? Nominasjonstråden er starter allerede den. ^^ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Da var min opp, skulle egentlig ha transparent og uten ramme da men fikk ikke til Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 HO-HO-HO-HO! Endelig er den på plass. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Da var min i boks. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Da var min på plass. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Min også! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Juleavatar på plass! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Juleavatar på plass! Pent. Er litt lei av alle disse nisseluene nå, selv om de passer utrolig godt på noen bilder. Er det i dag man kan begynne å nominere? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Er det i dag man kan begynne å nominere? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=871638&hl= Var igang med en juleavatar, men klarte aldri fullføre den. Bruker fjorårets avatar i steden for. Endret 1. desember 2007 av Zlatzman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå