Gå til innhold

Juleavatar-konkurranse 2007. Gjør deg klar...


:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er da veldig så utålmodige folk er.

 

Selv må jeg nesten si at så langt er Snorre nok en gang min favoritt, da han er en av de få som ikke bare har klina ei stygg lue på sin gamle avatar.

 

Red.: Vi vil ha valgtaler!

Det er godt å høre. :) Valgkampanjer settes igang så snart avstemningene begynner. Så det fordrer at noen nominerer meg slik at jeg kommer så langt. ^^ Men fra spøk til revolver. Er ganske fornøyd med avataren. Den bryter ikke med mitt nye Calvin and Hobbes-image. Og den symboliserer julen på en god måte. Kvaliteten er jeg også godt fornøyd med!

Lenke til kommentar
Er ganske fornøyd med avataren. Den bryter ikke med mitt nye Calvin and Hobbes-image. Og den symboliserer julen på en god måte. Kvaliteten er jeg også godt fornøyd med!

Mhm, den er pen. Også har den jo den fine symbolikken i at Tommy (og snømannen) skuer inn i det neste året (er den ifra den stripen, kanskje? Den hvor resten av snømennene ler av den håpefulle?)

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Er ganske fornøyd med avataren. Den bryter ikke med mitt nye Calvin and Hobbes-image. Og den symboliserer julen på en god måte. Kvaliteten er jeg også godt fornøyd med!

Mhm, den er pen. Også har den jo den fine symbolikken i at Tommy (og snømannen) skuer inn i det neste året (er den ifra den stripen, kanskje? Den hvor resten av snømennene ler av den håpefulle?)

Du tenker på riktig stripe ja.

 

Edit: Og jeg beklager at jeg tar ibruk min juleavatar en dag for tidlig. Men jeg tenkte det kunne være fint med en dags eksponering før nominasjonene begynner.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Plutselig innser jeg som har startet tråden ikke har noen juleavatar klar enda. Ja, ja...

Du trenger ikke noen juleavatar. Jim Carrey fra Man on the Moon er kanskje forumets beste avatar. Selv i juletider duger den bedre enn de fleste. Og det sier jeg ikke for å smiske. For hvorfor skulle jeg nå det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...