DHM Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Da var avataren i boks. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Min avatar is ready ^^, Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Da er min juleavatar oppe å går ^^ Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Min også.. =) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Det er da veldig så utålmodige folk er. Selv må jeg nesten si at så langt er Snorre nok en gang min favoritt, da han er en av de få som ikke bare har klina ei stygg lue på sin gamle avatar. Red.: Vi vil ha valgtaler! Endret 30. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det er da veldig så utålmodige folk er. Selv må jeg nesten si at så langt er Snorre nok en gang min favoritt, da han er en av de få som ikke bare har klina ei stygg lue på sin gamle avatar. Red.: Vi vil ha valgtaler! Det er godt å høre. Valgkampanjer settes igang så snart avstemningene begynner. Så det fordrer at noen nominerer meg slik at jeg kommer så langt. ^^ Men fra spøk til revolver. Er ganske fornøyd med avataren. Den bryter ikke med mitt nye Calvin and Hobbes-image. Og den symboliserer julen på en god måte. Kvaliteten er jeg også godt fornøyd med! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Er ganske fornøyd med avataren. Den bryter ikke med mitt nye Calvin and Hobbes-image. Og den symboliserer julen på en god måte. Kvaliteten er jeg også godt fornøyd med! Mhm, den er pen. Også har den jo den fine symbolikken i at Tommy (og snømannen) skuer inn i det neste året (er den ifra den stripen, kanskje? Den hvor resten av snømennene ler av den håpefulle?) Endret 30. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Er ganske fornøyd med avataren. Den bryter ikke med mitt nye Calvin and Hobbes-image. Og den symboliserer julen på en god måte. Kvaliteten er jeg også godt fornøyd med! Mhm, den er pen. Også har den jo den fine symbolikken i at Tommy (og snømannen) skuer inn i det neste året (er den ifra den stripen, kanskje? Den hvor resten av snømennene ler av den håpefulle?) Du tenker på riktig stripe ja. Edit: Og jeg beklager at jeg tar ibruk min juleavatar en dag for tidlig. Men jeg tenkte det kunne være fint med en dags eksponering før nominasjonene begynner. Endret 30. november 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Da er juleavataren min i boks! EDIT: Bakgrunnen ble visst hvit. Er det et spessielt format jeg må lagre den i for å få gjennomsiktig bakgrunn? Endret 30. november 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Da er juleavataren min i boks! Bring it on. Hvem kan mostå min nusselige lille hundevalp? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Min juleavatar er også fikset, men den blir publisert tidligst i morgen! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Da er min hel klar. Endret 30. november 2007 av Groening Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Klarte oxo å lage en..... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Plutselig innser jeg som har startet tråden ikke har noen juleavatar klar enda. Ja, ja... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Plutselig innser jeg som har startet tråden ikke har noen juleavatar klar enda. Ja, ja... Bakgrunnen på din avatar er litt "julete", da! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Plutselig innser jeg som har startet tråden ikke har noen juleavatar klar enda. Ja, ja... Du trenger ikke noen juleavatar. Jim Carrey fra Man on the Moon er kanskje forumets beste avatar. Selv i juletider duger den bedre enn de fleste. Og det sier jeg ikke for å smiske. For hvorfor skulle jeg nå det? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Da har jeg fått satt på lua til Harry Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det ble visst ikke noe av juleavataren min likevell. Ble for dårlig kvalitet og orker ikke å begynne å finne andre bilder. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Det ble visst ikke noe av juleavataren min likevell. Ble for dårlig kvalitet og orker ikke å begynne å finne andre bilder. Det er ikke for vanskelig å spørre om avatar i tråden jeg nevnte i førsteinnlegget. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Blir jo liksom ikke så morsomt når det er andre som har laget den, men la gå. Postet et innlegg der nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå