Gå til innhold

Juleavatar-konkurranse 2007. Gjør deg klar...


:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
" OT-baren

( 5201 innlegg / 68% av dette medlemmets aktive innlegg "

 

 

:)

Ingen tvil om at du blir nominert nei. ^^ Selv har jeg bare noe over 3000 innlegg i OT-Baren. Men så har jeg over 4000 ellers i forumet da. ^^

 

Tror Fancypants siktet til alle andre enn sitt egosentriske selv. Men det er slett ikke godt å vite. ;)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
" OT-baren

( 5201 innlegg / 68% av dette medlemmets aktive innlegg "

 

 

:)

Ingen tvil om at du blir nominert nei. ^^ Selv har jeg bare noe over 3000 innlegg i OT-Baren. Men så har jeg over 4000 ellers i forumet da. ^^

Tror Fancypants siktet til alle andre enn sitt egosentriske selv. Men det er slett ikke godt å vite. ;)

 

Da må du sette brillene 2 cm opp på nesen og lese at jeg skrev at den avataren ikke blir å vinne, fordi den er dårlig.

Lenke til kommentar
Da har jeg fått en meget hjelpelig kar på forumet her til å forbedre kvaliteten på min juleavatar.

Ble meget fornøyd, så det er bare til å nominere meg! :whistle:

Hah! Snikreklame i forberedelsestråden hjelper nok ikke. ;) Det som hjelper though er høy postcount. Jo høyere post-count (spesielt i Off-Topic), jo større sjanse for å bli nominert.

 

Awesooooome!

 

Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal ha som juleavatar i år. Vant jeg et år, eller hvordan var det? Med baby-avataren.

post-31016-1196283181_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...