Thel Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hohoho! Juleglede! Må egentlig si at jeg skjønner negotiation sitt poeng, men må man krangle sånn over det hele da, holder vell å vise hendvendelsene videre til riktig tråd! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 *Bump* Snart er det jul igjen, OG HEI HÅ! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Oh yes! På lørdag skal jeg skifte over til årets juleavatar Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvordan lager dere avatarene slik de blir små?.. jeg har problemer med de Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 De fleste bildebehandlingsprogrammer har en mulighet for dette. Kalles ofte resize eller image size. Der kan du stille inn størrelse enten i pixler, prosent, cm etc avhengig av programmet. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Må begynne å tenke på å lage min juleavatar for året. Kan jo ikke bruke fjorårets. Ville vært noe teit. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Kan jo ikke bruke fjorårets. Ville vært noe teit. Hvorfor det? Akter å benytte min kjempefine juleavatar alle de år jeg skal være her inne. Ser ikkeno galt i å bruke gamle ting, nytt fjas er for bortskjemte pamper! ( :!: ) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Hohoho! Juleglede! likte avataren din...utrolig comisk å se på Endret 27. november 2007 av Missy9001 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Kan jo ikke bruke fjorårets. Ville vært noe teit. Hvorfor det? Akter å benytte min kjempefine juleavatar alle de år jeg skal være her inne. Ser ikkeno galt i å bruke gamle ting, nytt fjas er for bortskjemte pamper! ( :!: ) Det ville være teit i mitt tilfelle ettersom jeg tross alt har brukt en helt annen avatar utenom julen dette året. I fjor brukte jeg nemlig min favoritt-spillhelt Link fra Zelda-serien. Dermed brukte jeg Link i nissedrakt som fjorårets juleavatar. Ettersom jeg har brukt Calvin and Hobbes-style avatar i hele år blir det rart om jeg plutselig bruker en Link-avatar til jul. Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Korleis kan eg delta? Eg har alt juleavatar som de sikkert ser . Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Da har jeg lastet opp min juleavatar for året. Er litt dårlig kvalitet, skulle ønske den hadde vært litt bedre - men da ville vel størrelsen bli for stor. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Korleis kan eg delta? Eg har alt juleavatar som de sikkert ser . Rundt 1. desember starter jeg nomineringstråd/tråder der man kan nominere avatarer, så tar vi det derifra. Altså må du vente til nomineringstråden(e) blir startet opp, og håpe på at noen nominerer din avatar. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Holder meg på samme linje som jeg har gjort en stund nå Bruker bare drage avatar for tiden , da falt det naturlig og ha en juledrage også Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hadde aldri trodd jeg skulle laget en juleavatar, men nå er Rubber Duck blitt klar for jul! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Her er min juleavatar. Første jul på forumet for meg. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Jeg joiner hvis noen kunne fått en nisselue på den jævla bjørnen min. Edit: Helvetes faens dobbelpost. Endret 27. november 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg joiner hvis noen kunne fått en nisselue på den jævla bjørnen min. Jeg joiner hvis noen kunne fått en nisselue på den jævla bjørnen min. Skaff deg paint så klarer du godt å lime inn en nisselue selv. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg vil at det skal se bra ut. Og jeg foretrekker Fotosjappa som jeg ikke har mer. =< Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Jeg vil at det skal se bra ut. Og jeg foretrekker Fotosjappa som jeg ikke har mer. =< Last ned GIMP eller noe da, bør være kraftig nok til å lage en nisselue. Endret 27. november 2007 av Zlatzman Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg vil at det skal se bra ut. Og jeg foretrekker Fotosjappa som jeg ikke har mer. =< Ta å send meg avataren eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå