vargaz Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Må prøve meg på en fining eller to i år jeg også da... selv om mine photoshop skills ikke akkurat er topp, har vært ute av dette en stund Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Utrolig hvor mye "jul" man kan få ut av et bilde bare med å legge til en nisselue :!: Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Pure win fra min side, pedobear med julelue. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Hvorfor ikke en ice-pedobear i stedet ? For å få den rette vinterstemningen? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Tror ikke det bli noen juleavater på meg i år med mindre jeg finner på noe litt mer oppfinsomt enn å lime inn en nisselue i min vanlige avatar. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Hvorfor ikke en ice-pedobear i stedet ? For å få den rette vinterstemningen? Var ingen av de photoshop-gutta som ville lage til meg. =< Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 får vel mekke sammen noe julegreier ja.. hmm :/ Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Hvorfor ikke en ice-pedobear i stedet ? For å få den rette vinterstemningen? Var ingen av de photoshop-gutta som ville lage til meg. =< Pedobear som jager små barn i snøen >.> Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Omg, genial idè. Anyone make? >_> Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Kan noen hjelpe meg å lage en juleversjon av guttungen? Og nei jeg har ikke bedre bilde... Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Er dette plutselig blitt lag-meg-avatar-tråden? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=612135 Lenke til kommentar
K.. Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 \o/ Der var nisselua på. Glade jul. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Må vel se om jeg får til en nisselue til min ny lagde avatar... Dr. Stoltenberg er laget pga kuppet han og hans venner gjør av lønnen min den 12. hver måned, son of a.... Skal vedde på at han sitter slik hver morgen den tolvte når han ser hva han har klart å knabba av meg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Er dette plutselig blitt lag-meg-avatar-tråden? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=612135 Plutselig? Det har vel alltid vært det. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Dr. Stoltenberg er laget pga kuppet han og hans venner gjør av lønnen min den 12. hver måned, son of a.... Skal vedde på at han sitter slik hver morgen den tolvte når han ser hva han har klart å knabba av meg. Syns du vi skulle hatt 0 skatt? Whaat, den juleavataren fra ifjor er fremdeles på maskina Vel, da slipper jeg å lage ny. Edit: Okeeey, jeg får ikke det bildet ut av posten min. Endret 13. november 2007 av Juliess Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Wenger er en søt jævel. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Er dette plutselig blitt lag-meg-avatar-tråden? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=612135 Plutselig? Det har vel alltid vært det. Det jeg mente var at denne tråden vi nå er i, var blitt en tråd hvor folk spurte om hjelp. Deretter linka jeg til den tråden man egentlig skal spørre om slikt i. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Det jeg mente var at denne tråden vi nå er i, var blitt en tråd hvor folk spurte om hjelp. Deretter linka jeg til den tråden man egentlig skal spørre om slikt i. Den er det da linka til i førteposten. Det står ingen steder her at denne er en hjelp meg-tråd. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Og vips, så var jeg også klar for årets julefest! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Det jeg mente var at denne tråden vi nå er i, var blitt en tråd hvor folk spurte om hjelp. Deretter linka jeg til den tråden man egentlig skal spørre om slikt i. Den er det da linka til i førteposten. Det står ingen steder her at denne er en hjelp meg-tråd. Amagad! Se ting i sammenheng da. Det kom et par forespørsler om folk kunne lage avatarer til dem, og så sa jeg at denne tråden vi når befinner oss i ikke er den tråden man skal spørre om sånt i. Se de to sitatene under dersom du ikke skjønner hva jeg mener med "hjelp-meg"-innlegg. Omg, genial idè. Anyone make? >_> Kan noen hjelpe meg å lage en juleversjon av guttungen? Og nei jeg har ikke bedre bilde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå