:---{D Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) O jul med din glede og barnlige lyst, vi hilser deg alle velkommen; Snart er det jul, noe man hvert år merker på forumet også. Jeg tar på meg ansvaret for at det også i år skal blir god julestemning ved å arrangere årets juleavatar-konkurranse. For nye lyttere er det en avatar-konkurranse der vi kårer årets beste juleavatar. Så da er det bare å finne fram nisselua, juletreet eller gråten og fylle 80 x 80 pixler. Hvis du ikke har store bilderedigeringegenskaper eller vil ha en ny avatar kan du besøke avatartråden. Rundt 1. desember starter jeg nomineringstråd/tråder der man kan nominere avatarer, så tar vi det derifra. Lykke til og god jul (snart)! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Om man syns det er jul enda er en personlig sak. Vennligst ikke ta den diskusjonen her Modedit: Nominasjonstråd Endret 1. desember 2007 av KVTL Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Så dette er kun en 20-dagers forvarsel om at snart skal det startes å nominere? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Trodde det var Snorre aka Oresnei som pleide å stå for dette, jeg..? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Så dette er kun en 20-dagers forvarsel om at snart skal det startes å nominere? Eh. Korrekt. Trodde det var Snorre aka Oresnei som pleide å stå for dette, jeg..? Det er godt mulig. Jeg har stått for det et år jeg også. Vi får se hvem som gjør det når den tiden kommer. Endret 10. november 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Juleavatar ftw. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Jeg skal ha juleavatar i år Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Jeg avholdt konkurransen ifjor ja. Og vant den, ahem. Men når det er sagt må gjerne Tomat-Ulf holde konkurransen om han vil. Da får jeg bedre tid til å gjøre andre ting. Det som er rpaktisk med at jeg avholder den er jo at jeg kan sette opp avstemninger (polls). Vi får se når tiden kommer. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Yay, jeg har min juleavatar klar allerede! Lenke til kommentar
DHM Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Får vel slenge noe sammen snart da ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Dette blir moro Kan bli morsomt å se om det kommer noe nytt og spennende i år Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Jeg bruker min juleavatar allerede Sånn at jeg ikke glemmer å skifte. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Hvordan lager dere luene? paint? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Du klipper ut lua i Paint/PS samme faen, resten skjønner du. Det vil foresten se kjempetøft ut med juleskull, Even. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Jeg boikotter juleavatar fram til 1. desember som med juleprodukter som kakemenn, pepperkaker etc. Så min juleavatar kommer først i desember gidt. Og jeg kommer ikke til å bruke julenisse-link i år. Skal dog ikke røpe hvilket tema jeg skal benytte meg av til denne julen. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Jeg har min klar og i bruk. Orket ikke vente med det, men jeg skulle gjerne hatt en finere lue... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Jeg boikotter juleavatar fram til 1. desember som med juleprodukter som kakemenn, pepperkaker etc. blabla Care. Lykke til og god jul (snart)! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Om man syns det er jul enda er en personlig sak. Vennligst ikke ta den diskusjonen her Jeg er ikke helt stødig i paint o.l, men jeg får prøve å gi baby-Ida lue i år. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Har fortsatt min gamle liggende fra i fjor, takk til hvem det nå var som laget den! Og ja; jeg stiller nok til konkurranse. Why not. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Må vell gripe til mine fantastiske fotoredigerings-egenskaper da. Og ja, jeg velger en bindestrek der. Hvorfor? Vell... Jeg er personlig ikke sikker på om det er et delt ord, eller ikke. Og jeg. Ja. Jeg velger den sikre løsningen. God-Jul Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Yay, jeg har min juleavatar klar allerede! Det har jeg også! Kan nesten ikke vente med å bruke den! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Ahh, må snart finne på noe jeg da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå