Gå til innhold

*LØST* Oppgr. PC. Funker dette optimalt sammen?

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal oppgradere PC. Har fra før ATX kabinett m/ 350W PSU, Audigy PCI lydkort, SATA harddisker og 2 IDE drev.

Skal brukes hovedsaklig til Fruityloops (musikkproduksjon).

Er denne handlevognen en god idé? Eller må jeg bytte ut noen av komponentene for å utnytte alt maksimalt? Ingen planer om OK.

PS. Skjermkortet har jeg lagt til i håp om å kunne spille litt av og til :p

Setter pris på alle svar!

EDIT: Har fiksa linken! :p

EDIT2: Retta PSU´en fra 450W til 350W.

Endret av ezpRado
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser veldig bra ut, og det med strømforsyning er vel bare avhengig av hva du har fra før.

Hei!

Skal oppgradere PC. Har fra før ATX kabinett m/ 450W PSU, Audigy PCI lydkort, SATA harddisker og 2 IDE drev.

Skal brukes hovedsaklig til Fruityloops (musikkproduksjon).

Er denne handlevognen en god idé? Eller må jeg bytte ut noen av komponentene for å utnytte alt maksimalt? Ingen planer om OK.

PS. Skjermkortet har jeg lagt til i håp om å kunne spille litt av og til :p

skal du ha skjermkortet og ha et sikkert system bør du satse på en stømforsyning med bedre ytelse... 8800 korta krever en del strøm

Lenke til kommentar

Har nok behov for ny PSU, stod noe om 15A på 12V på den gamle, tror man skal bygge ei "minimalistisk" maskin (integrert skjermkort og CPU fra "laptop") i dag for og bruke en slik PSU, uten og oppleve kluss pga. mangel av "juice" (kraft)....

Var utålmodig med min nye 939 PC for snart 3 år siden, og satsa på at 360W PSU som stod i kabinettet fra Chiftec holdt til X700 kortet, det "døde" i første test i 3dMark :innocent: Kjøpte nytt GT6600 kort og 480W Tagan PSU etter det, og fikk penga tilbake for kortet som "døde" - det kunne ikke fikses...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...