Mafo Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Research in Motion liker ikke at LG bruker navn på bær i telefonene sine. Les mer Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Herregud. Enkelte har for lite å gjøre. LG må da få lov til å kalle mobiltelefonene sine slike navn. Jeg tror faktisk fargen sort eksisterte før BlackBerry oppstod, så de kan vel ikke akkurat gjøre krav på det navnet. Spillet BlackJack kom også flere hundre år før BlackBerry, så hvorfor kan ikke Samsung kalle mobiltelefonen sin BlackJack? Nei, det er bare tragisk ... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 ... Jeg kommer rett og slett ikke på noe lurt å si! Dette var bare for dumt! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvis RIM har patenter på det navnet, så er det jo forståelig at de har mulighet til å stille slike krav, men kun i de kretser hvor patentene gjelder. men ja, det ER for dumt, men slik er verden. det er patenter på hvordan windows skal se ut, og det samme med OS X, det har vært konflikter på det området på 80-tallet mener jeg det var. etter noen runder i retten, så har ting blitt slik de er i dag... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 men jeg har jo blackberry på sonyen min, er det lov da ? latterlig teit av RIM. farger og frukt ja. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 De kommer aldri til å vinne uansett, haha. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Så lenge man kaller produktet sitt opp etter noe som eksisterer i virkeligheten, synes jeg ikke man kan klage over at andre har navn som ligner (så lenge det ikker er alt for likt selvfølgelig, som Blackberries). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg