Rincewind76 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jobber turnus, og veksler dermed mellom å jobbe tidlig, ettermiddag, natt og helger. Har lett en stund etter digitalt koblingsur som kan programmeres for lengre tid fremover, men de jeg har funnet ser bare ut til å skjønne seg på av/på flere ganger om dagen, eller f.eks. ukedagene, men da bare for én uke. Aller helst skulle jeg hatt ett med innebygd kalender, slik at jeg kunne lagt inn tidspunkt for å slå på motorvarmeren for hele vinteren. Men, jeg nøyer meg om jeg finner noe der jeg kan legge inn noen uker. Tips? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jobber turnus, og veksler dermed mellom å jobbe tidlig, ettermiddag, natt og helger. Har lett en stund etter digitalt koblingsur som kan programmeres for lengre tid fremover, men de jeg har funnet ser bare ut til å skjønne seg på av/på flere ganger om dagen, eller f.eks. ukedagene, men da bare for én uke. Aller helst skulle jeg hatt ett med innebygd kalender, slik at jeg kunne lagt inn tidspunkt for å slå på motorvarmeren for hele vinteren. Men, jeg nøyer meg om jeg finner noe der jeg kan legge inn noen uker. Tips? DEFA har jo dette.. Har det orginalt i min bil, du kan stille tidspunkt for hver dag. Lenke til kommentar
joka Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 her er en type ur.. programmeres med pc og overføres til uret. kan programeres 1 år fram i tid. http://katalog.hager.no/default?ni=1436205...tal&pr=9604 dette er en type som må monteres i sikringsskap (elektriker) og er ikke av de billigste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå