Gå til innhold

Skall ha hodetelefoner, trenger råd

Otowi

Anbefalte innlegg

Heisann...

Jeg skall ha noen nye hodetelefoner som jeg skall bruke på jobben, hvor det er MYE støy, men litt usikker på hva som er bra...

Har sett litt rundt på forskellige sider, og fant disse

http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...id=34833

Er disse noe å satse på??

Eller burde jeg gå for noen andre?? Trenger som sagt litt råd, håper noen kan hjelpe :)

Endret av Otowi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner ikke godt til Sennheiser 280, men som det også står på siden du linker til, så er dette hodetelefoner som er laget til studiobruk. Jeg har hørt at de skal være ganske gode til nettopp dette, og spill, men litt triste når man skal lytte til musikk.

Kan et par Beyerdynamic DT 770 Pro være aktuelt for deg?

De er litt store hvis du beveger deg mye, men isolasjonen er blant de beste, og lyden er underholdende og ganske god.

Test av hardware.no:

http://www.hardware.no/tester/lyd/seks_hodetelefoner/40114/3

Lenke til kommentar

Ser bra ut de, men jeg er litt usikker på om de vill holde lyden uten på min arbeidsplas, som er et snekkerverksted.

Vet ikke helt hvor mye lyd disse vil holde ute, og det er viktig på min arbeidsplass... Pluss at de er noe dyre...

Noen andre anbefalinger mtp min arbeidsplass?

Lenke til kommentar

Joda, vet at plugger er best, men problemet er at jeg må ha det under hørselsvernet, og da kan isoleringen rundt bli dtatt av.. Det har skjedd med det paret plugger jeg har, og jeg vil nødig kjøpe noen nye plugger med fare for at det kan skje igjen...

Med mindre det da finnes noen plugger som jeg kan bruke uten å ha hørselsvernet over dem, det var derfor jeg tenkte tanken på hodetelefoner, og de Sennhieserne ser jo kule ut da, og får god kritikk på prisguiden....

Men om det skulle finnes noen gode plugger som jeg kan bruke uten å ha det dømrade unkomfortable vernet over, så kan man jo komme med forslag...

Endret av Otowi
Lenke til kommentar

Jeg bruker Sony MDR-EX51 plugger og de funker kjempebra + det er knallgod lyd i dem.

Stenger uønsket lyd bra ute, men selvfølgelig ikke like godt som hørselsvern.

Ble dritt lei av Peltor klokkene med radio. Bra radio, men de ubehagelige i lengden. Svett og klemmer for hardt.

Hender jeg bruker Sony pluggene kun til støydemping og det funker de bra til :)

Lenke til kommentar
Joda, vet at plugger er best, men problemet er at jeg må ha det under hørselsvernet, og da kan isoleringen rundt bli dtatt av.. Det har skjedd med det paret plugger jeg har, og jeg vil nødig kjøpe noen nye plugger med fare for at det kan skje igjen...

Med mindre det da finnes noen plugger som jeg kan bruke uten å ha hørselsvernet over dem, det var derfor jeg tenkte tanken på hodetelefoner, og de Sennhieserne ser jo kule ut da, og får god kritikk på prisguiden....

Men om det skulle finnes noen gode plugger som jeg kan bruke uten å ha det dømrade unkomfortable vernet over, så kan man jo komme med forslag...

Jeg har aldri jobba i veldig støyende omgivelser, men jeg vil tro at de fleste plugger med utbyttbare propper, der man, for eksempel, kan bruke skumpropper, vil fungere fint.

Jeg bruker selv et par Etymotic er-4s når jeg flyr, og de isolerer veldig bra. Jeg tror at også plugger fra Shure har utbyttbare propper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...