Jennifer Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Altså spm er , kan man finne ut hva gjennomsnittstemperaturen for et helt år har vært i feks Oslo? Altså for et helt år i ett.. ikke delt opp i mnd eller årstider? ? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ja. Om man allerede vet gjennomsnittstemperaturen for hver måned, er det vel ikke værre enn å legge de sammen og dele på 12? Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 ja og hvor finner man det hen da? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 http://wgbis.ces.iisc.ernet.in/energy/HC27...imate/tempr.htm Fant jeg på google. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 vakke d jeg mente... lurer lissom på hva gjennomsnittstemperaturen var for i hele fjor i Oslo og hva gjennomsnittstemp var for i hele fjor for Bodø Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du fikk jo svar på akkurat det du spurte om. Les av på grafen hva gjennomsnittstemperaturen var i Oslo i fjor... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Registrer deg på eKlima, så får du tilgang til en masse statistikk for vær og klima fra hele landet. Da kan du få alt fra 30-års normaler til døgntemperaturer for værstasjoner i Oslo. Edit: Glemte å si at eKlima er en tjeneste som gir deg tilgang på mye data hos Meteorologisk institutt Endret 11. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har ikke statistisk sentral byrå noe om dette da? der tror jeg i alle fall at du vil slippe å registrere deg... www.ssb.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå