Melisma Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Jeg har liten peil på pc, nesten så det grenser til flaut, bare så det er sagt.. Her ett ett utklipp fra en forklaring på hvordan man liksom skal utføre en skanning. Slik starter du det: Trykk «Start», velg «Programmer», «Systemverktøy» og «Diskskanning» Men hos meg så finnes ikke alternativet "Diskskanning" , hvor kan jeg evt. finne dette hen andre steder på PC-en? eller har jeg oversett no?? Endret 11. mai 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Zink Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 edit: glem det, fant det ut sjøl.. til min store overasskelse.. Man kan låse denne veldige nyttige tråden nå hvis en moderator stikker innom.. Bare legg inn løsningen du, samme hvor "flau" den eventuelt måtte være - Kan være nyttig for oss andre med lite peiling og redde dagen Skriv tilslutt [LØST] el. i emnetittelen - Moderatorer stenger ikke poster som dette Lenke til kommentar
missvero Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg har liten peil på pc, nesten så det grenser til flaut, bare så det er sagt.. Her ett ett utklipp fra en forklaring på hvordan man liksom skal utføre en skanning. Slik starter du det: Trykk «Start», velg «Programmer», «Systemverktøy» og «Diskskanning» Men hos meg så finnes ikke alternativet "Diskskanning" , det finnes bare diskfragmentering og diskopprydding osv.. hvor kan jeg evt. finne dette hen andre steder på PC-en? eller har jeg oversett no?? edit: glem det, fant det ut sjøl.. til min store overasskelse.. Man kan låse denne veldige nyttige tråden nå hvis en moderator stikker innom.. Jeg lurer på det samme:( hvor fant du diskskanning i vista? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg trodde til slutt at opprydning var det samme som skanninga, men jeg innså jo til slutt at det kanskje ikke er tilfelle allikevel.. nei sorry, jeg aner ikke hvor det er hen jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå