Gå til innhold

Hvor er "Diskskanning?"

Melisma

Anbefalte innlegg

Jeg har liten peil på pc, nesten så det grenser til flaut, bare så det er sagt.. Her ett ett utklipp fra en forklaring på hvordan man liksom skal utføre en skanning.

Slik starter du det: Trykk «Start», velg «Programmer», «Systemverktøy» og «Diskskanning»

Men hos meg så finnes ikke alternativet "Diskskanning" , hvor kan jeg evt. finne dette hen andre steder på PC-en? :blink: eller har jeg oversett no??

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
edit: glem det, fant det ut sjøl.. til min store overasskelse..

Man kan låse denne veldige nyttige tråden nå hvis en moderator stikker innom..

Bare legg inn løsningen du, samme hvor "flau" den eventuelt måtte være - Kan være nyttig for oss andre med lite peiling og redde dagen ;)

Skriv tilslutt [LØST] el. i emnetittelen - Moderatorer stenger ikke poster som dette :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Jeg har liten peil på pc, nesten så det grenser til flaut, bare så det er sagt.. Her ett ett utklipp fra en forklaring på hvordan man liksom skal utføre en skanning.

Slik starter du det: Trykk «Start», velg «Programmer», «Systemverktøy» og «Diskskanning»

Men hos meg så finnes ikke alternativet "Diskskanning" , det finnes bare diskfragmentering og diskopprydding osv.. hvor kan jeg evt. finne dette hen andre steder på PC-en? :blink: eller har jeg oversett no??

edit: glem det, fant det ut sjøl.. til min store overasskelse..

Man kan låse denne veldige nyttige tråden nå hvis en moderator stikker innom..

Jeg lurer på det samme:( hvor fant du diskskanning i vista?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...