Sjel Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg innstalerte for noen uker siden Vista (var vista premium ready) på datamaskinen min, som tidligere hadde XP. Og nå har jeg det problemet at jeg ikke kan stille på hvor mye minne skjermkortet mitt skal ha. Ati Mobility Radeon x1600. Så nå står det at det har 0 minne. Med x1600 kunne jeg tidligere velge selv om jeg skulle bruke fra 128-512mb. Er det noen som vet hvordan jeg får tak i en slik programvare som gjør at jeg kan velge selv hvor mye minne skjermkortet skal ha tilgjengelig? (Til Vista) Takk. Lenke til kommentar
Sjel Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Ingen som har peiling på hvordan jeg kan få ordnet dette? Lenke til kommentar
Sjel Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 http://img265.imageshack.us/my.php?image=feilqq5.jpg Lenke til kommentar
Sjel Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Jeg innstalerte for noen uker siden Vista (var vista premium ready) på datamaskinen min, som tidligere hadde XP.Og nå har jeg det problemet at jeg ikke kan stille på hvor mye minne skjermkortet mitt skal ha. Ati Mobility Radeon x1600. Så nå står det at det har 0 minne. Med x1600 kunne jeg tidligere velge selv om jeg skulle bruke fra 128-512mb. Er det noen som vet hvordan jeg får tak i en slik programvare som gjør at jeg kan velge selv hvor mye minne skjermkortet skal ha tilgjengelig? (Til Vista) Takk. Det har seg slik at jeg må bumpe denne threaden ettersom ingen kyndige har sett den enda Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 har du installert ati programvaren/driverne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå