knuterik91 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Hei! Fikk en mobil fra faren min, satt inn mit gamle sim kort, tastet inn simkoden min, og etter det ber mobilen meg om å taste en ny kode. Jeg eller pappa vet ikke hvilken kode det er snakk om, navnet på koden er sim lås. Først skrur jeg på mobilen; -så får jeg beskjed om å taste pin: **** -Så må jeg taste en Sim - Lås kode.... Som sagt har ikke jeg tastet feil kode 3 ganger. Men siden min gamle mobil har vært ødelagt i 2 uker har ikke sim kortert vært i bruk på 2 uker så kanksje dne har gått i lås?? Forresten mobilen er en Samsung D600E -Knut Erik Endret 10. november 2007 av knuterik91 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Vis din far kjøpte den med binding og du har en anne operatør en det han har så funker ikke simkortet ditt. Lenke til kommentar
knuterik91 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 vi har samme operatør, telenor.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ok. Da får noen andre komme med andre forslag. Lenke til kommentar
knuterik91 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 noen andre som vet? Lenke til kommentar
knuterik91 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 fant ut hva vi måtte gjøre. pappa måtte taste inn sin pin kode siden det var sånn sikkerhetsting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå