Delvis Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Er det andre som skjønner hva det vil si? Man bør muligens ha industriell oppfatning i bakhodet, samt tidsperiodisk aspekt vedhengende..vet ikke Om man tenker seg Goebbels (helst skuespilleren) og en ganske tynn kraftløs stemme som kommer litt nedenifra, kan det gi en pekepinn. Også situasjonen med Sepp Blatter i et ganske rolig Engelsk turistområde, der de stå litt bredbente og utveksler spørsmål om "its a phenomena" etter at Blatter har vist han kan litt av "Per spelemann hadde ei einaste ko". Går det an å se det for seg? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg forstår absolutt ingenting :!: Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg forstår absolutt ingenting :!: da er vi to! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Jasså, et tilsynelatende meningsløst innlegg. Tråden stenges, og reaksjoner får tas på PM eller vha. rapporteringsknappen. Jeg har fått PM fra trådstarter, og tråden gjenåpnes slik at mysteriet forhåpentligvis blir løst Endret 10. november 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 jeg skjønte ikke det spøtt av dette her Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Ja beklager at dette ble litt rotete, og takk for gjenåpningen. Det har seg slik, at det dreier seg om den atmosfæren som virker å inntreffe på bare en Lørdag ettermiddag. "Juva" er tatt fra en viss Jørgen Juva, som har vært avbildet i VG (tror jeg) i forbindelse med noen spill. Dette avhenger mest av stillhet, hvertfall ganske daff og avdempede omgivelser(man kan relatere litt til Søndags ettermiddag, som er noe beslektet, men med en mer syrlig og opptørket tilsetning. Den er sterkest i barndom, helst etter hjemkomst fra kaffebesøk, og med kleskapsdører som vesentlig ingrediens). Det var et debattprogram for noen år siden, som hadde en strålende illustrasjon på hvilke slags personkarakterer/fremtoninger som er sterkt medvirkende til effektgrunnlaget for dannelsene av fenomenet. Det var lederen av en eller annen ungdoms-organisasjon(sekt?), som ble beskylt for å drive bedrag og løgn. En Nordlending(ofte i besittelse av dette), tynn med briller. Og om man merket seg særlig avsuttningssekvensen der vedkommene sa: "men jeg kan ikke forstå hvordan du mener jeg ikke vil svare" sammen med at begge armene beveges i en gest til ene siden(uten å røre hodet). Og det er noe avvikende egentlig, av hva vanligvis er inntreffende for varianten: Hodet beveger seg til siden, mens øynene ser konstant(dog noe trett) mot en. "tu" hadde vært det mest vitale ord man samtig kunne sagt. Programlederen i Tabloid har denne tendensen, m. flere. Sepp Blatter var nevnt, og er på sett og vis prototypen på bidragsytere. Situasjonen relatert til turisme er fiktiv, men ville gjort seg glimrende. Ja får vel stoppe der i denne omgang(begynner å bli litt langt ser jeg ), forhåpentigvis vil andre nå ha fått fatt i hvor jeg vil hen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg fatter fortsatt ikke hvor du vil hen. Hva er spørsmålet? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg hang med helt til du begynte å snakke om " personkarakterer/fremtoninger som er sterkt medvirkende til effektgrunnlaget for dannelsene av fenomenet." Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Skjønte rett og slett ingenting. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Skjønte ikke en dritt... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Det er et svakt forsøk på å være morsom via forvirring. Steng tråden, er bare pisspreik og pretensiøs dritthumor. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Det er et svakt forsøk på å være morsom via forvirring. Steng tråden, er bare pisspreik og pretensiøs dritthumor. Greit nok å ha den meningen, men trenger ikke bli sur Det er helt oppriktig(og seriøst) ment om noen skulle tro annet, men behøver ikke være viktig, det er så. Endret 10. november 2007 av groenn Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Oppriktig ment som et forsøk på humor, ja. Og du mislyktes. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hva er spørsmålet da trådstarter? Hva er det du skulle oppnå med denne tråden? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Hva er spørsmålet da trådstarter? Hva er det du skulle oppnå med denne tråden? ja ikke annet enn å lufte noen tanker, og se om noen andre skjønte hva jeg mente Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Da får du skrive som om du ikke røyka forrige vinters ullsokker. Tråden stenges, igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg