henky Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) For oss som er sugne på å spille Friend Matches mot andre på forumet men ikke har andre online spill som går under "Voksenklubben Playstation Network" dessuten virker den ganske overflowed. Har nettop kjøpt spillet og kunne selv tenke meg noen faste å spille med, heller enn å sjekke rom etter rom. blir for meg ganske lang ventetid mellom hver kamp. så... PSN: henrikc Endret 10. november 2007 av henky Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 PSN: Lil-Heu Bare til å adde meg alle sammen. Nå får jeg prøve å game mere Tekken Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Kjøper det senere idag og tar meg et par kamper psn: Akrabra Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 bare add meg også, psnid: Mildir Lenke til kommentar
Lokkeand Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har ikke fått online til å virke enda Creamy82 Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) - Endret 2. oktober 2018 av Cerb89 Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Spilt litt nå og skjønner trådstarter. bare legge meg til PSN: keloken Lenke til kommentar
krillee Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 er det kult dette spillet? verdt pengene? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Slenger meg på her. Spilt noen kamper, men jeg har stort forbedringspotensiale PSN: East_ Si i fra at det er tekken vi skal spille om du legger meg til. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Holder på å laste den ned nå. Hadde vært kult å spille med noen som er like dårlige i beat´em up spill som meg. PSN ID: Phredrik Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 spilt det siden US lansering.... PSN ID: Wangen Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Legg til meg også.. Er ikke så flink enda, men satser på å gli bedre etterhvert.. Psn: Lokiboki Lenke til kommentar
henky Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 bare add meg også, psnid: Mildir mulig du må kjøpe oppgradering til 40,- og ja det er ganske gøy, om man får litt driv over kampene. slik det har vært når jeg ahr spilt så har jeg måtte ventet på 4 stykk før det er min tur. og mister man litt gnisten til å spille. Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Noen som vet hva skjedde med Tekken 5 Online Upgrade pakka til 40kr? Jeg finnern ikke på PSN. Har ikke lyst å kjøpe hele spillet til 160kr. Lenke til kommentar
henky Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 for å være helt ærlig så lasta jeg ned begge to^^ har ikke peil hva de to separate gjorde hver for seg Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 for å være helt ærlig så lasta jeg ned begge to^^ har ikke peil hva de to separate gjorde hver for seg Jeg kjøpte tekken med en gang det kom for lenge lenge siden for 80 kr. Så kjøpte jeg den add-on online pakken nå for 40 kr. Lastet ned å innstallerte.. Np. Lenke til kommentar
woCdaM Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Legg meg gjerne til. PSN : wocdam Alltid moro å spille med norske. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ser det er en noe gammel tråd, men det går vel bra. Jeg har store problemer med Online-delen av spillet. (Kjøpte det for noen dager siden på PSN for 200,-). PS3en min er fra Canada om det har noe å si. Jeg kommer inn på online-delen og finner nokså få rom, 2-3 stk. Når jeg kommer inn i disse hender det at jeg ser noen spillere, men etter kort tid spretter folk oppover på listen og forsvinner ut av rommet. Etter at jeg har forsvunnet går det litt tid før jeg får en feilmelding som sier A network error has occured. Dette har gjort så jeg ikke har fått spilt en eneste match online. Noen som har noen tips? Mitt andre spørsmål er hva de hvite stjernene betyr i command list? Fx på Yotsimitsu (?) (Han med sverdet som driver med det selvmordsopplegget mm.) Når man skal ta selvmord samtidig som man tar med seg noen er det høyre -> holde inne høyre -> firkant + runding. For å fake samme greia er det høyre -> holde inne høyre -> * -> firkant + runding. Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Lurte på akkurat det samme, og fikk seinere svar om at om du tar refresh (firkant) et par ganger før du velger rom, så skal du få opp en god del å velge mellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå