Gå til innhold

Tekken 5 DR: Online-tråden


henky

Anbefalte innlegg

For oss som er sugne på å spille Friend Matches mot andre på forumet men ikke har andre online spill som går under "Voksenklubben Playstation Network" dessuten virker den ganske overflowed.

 

Har nettop kjøpt spillet og kunne selv tenke meg noen faste å spille med, heller enn å sjekke rom etter rom. blir for meg ganske lang ventetid mellom hver kamp.

så...

 

PSN: henrikc

Endret av henky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bare add meg også, psnid: Mildir

 

mulig du må kjøpe oppgradering til 40,-

 

og ja det er ganske gøy, om man får litt driv over kampene. slik det har vært når jeg ahr spilt så har jeg måtte ventet på 4 stykk før det er min tur. og mister man litt gnisten til å spille.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Ser det er en noe gammel tråd, men det går vel bra.

 

Jeg har store problemer med Online-delen av spillet. (Kjøpte det for noen dager siden på PSN for 200,-). PS3en min er fra Canada om det har noe å si. Jeg kommer inn på online-delen og finner nokså få rom, 2-3 stk. Når jeg kommer inn i disse hender det at jeg ser noen spillere, men etter kort tid spretter folk oppover på listen og forsvinner ut av rommet. Etter at jeg har forsvunnet går det litt tid før jeg får en feilmelding som sier A network error has occured. Dette har gjort så jeg ikke har fått spilt en eneste match online. Noen som har noen tips?

 

Mitt andre spørsmål er hva de hvite stjernene betyr i command list? Fx på Yotsimitsu (?) (Han med sverdet som driver med det selvmordsopplegget mm.) Når man skal ta selvmord samtidig som man tar med seg noen er det høyre -> holde inne høyre -> firkant + runding. For å fake samme greia er det høyre -> holde inne høyre -> * -> firkant + runding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...