Øystein.F. Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Elska av mange, hata av enda fleire. Naruto sparkar seg kjapt og hemningslaust gjennom skjermen din. Les mer Lenke til kommentar
Hadron Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg er en iherdig hater av alt anime, da spesielt Naruto, men jeg synes grafikken her var veldig atmosfærisk og fin, hvis historien er spennende ser dette ut som et bra spill. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Kan ikke fordra Naruto (eller alle generiske mangaer generelt), men de spillene er faktisk ganske bra. Husker et slossespill til GC som jeg likte. Skal se om ikke dette skal skaffes også. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Dette så ut utrolig heftig ut. Dette må jeg definitivt prøve hos noen som har X360. Om Øystein.F kan svare på om man lærer seg Rasengan ved hjelp av Erro-senning? Og får vi se hodeplagget som Naruto bruker om natten? Hva med froskepengepungen hans? Dette hadde jeg dog ikke spilt hvis det kun hadde vært på engelsk! Så, de burde kjappe seg med voiceovers og få stemmer fra den originale animen! *ønske seg til PS3* Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Naruto er IKKE ninja. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Nå jeg ikke jeg kjempe fan av naruto, men jeg gleder meg faktisk helt sykt til dette, å herregud. Blir rastlaus av å må vente. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Kjøpte det straks det kom i hylla på Platekompaniet Kjempekjekt spill, og grafikken er nydelig. Skal gjennomføre det på nytt når den japanske språkpakka kommer, de engelske stemmene er til å få mareritt av. Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Om Øystein.F kan svare på om man lærer seg Rasengan ved hjelp av Erro-senning? Du får nok ikke lært Rasengan siden spillet tar for seg episode 1 til 80. Må nok vente til eventuelt enda et spill som går videre på historien før vi får sett det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jøss, dette ser skikkelig fett ut. Tror jeg kanskje må kjøpe dette og Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Spillet virker utrolig bra, eg har kun lagt ned litt over 2 timer på mynt samling og enkle kamper mot disse bandittene i skogen. Grafikken er utrolig herlig gjengitt syns eg, griper liksom om deg der du sitter. Men den utrolig jævlig dubbinga dreper spillet for de av oss som er purister Så eg aventer noe meir spilling frem til Ubisoft får fingen ut og tilbyr oss språkpakken over Xbox Live. Foøvrig bra av Ubisoft, om noe seint. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hvorfor kommenterte du ikke grafikken? Det vannet så jo herlig ut! Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Vannet ser ut som en blanding av vannshaderen i Source og det som rendres i animen. Ganske fint! Angående rasengan: Om ikke jeg tar feil lærte Naruto rasengan rett før episode 80, i løpet av den tiden han ikke eide respekt for Tsuande-sama. Riktignok har Ubisoft kuttet ut en del ting da. Noen av de burde ha stått sterkt for rasengan-delen, for da hadde hele Ubisoft-teamet blitt nødt til å utvide spillet for å skape noe ut av rasengan-action! Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Helt enig med omtalen. Spillet er overraskende bra til å være et lisensiert spill, og inneholder timevis med god underholdning. : ) Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Vannet ser ut som en blanding av vannshaderen i Source og det som rendres i animen. Ganske fint! Angående rasengan: Om ikke jeg tar feil lærte Naruto rasengan rett før episode 80, i løpet av den tiden han ikke eide respekt for Tsuande-sama. Riktignok har Ubisoft kuttet ut en del ting da. Noen av de burde ha stått sterkt for rasengan-delen, for da hadde hele Ubisoft-teamet blitt nødt til å utvide spillet for å skape noe ut av rasengan-action! Nuust: Episode 80 er slutten av chunin exam hvor naruto slos mot gaara så han hadde nok ikke lært Rasengang eller hørt om Tsunade-sama. Hvis jeg ikke husker feil så er det den episoden den tredje hokagen døde i. Endret 10. november 2007 av ialu Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Et tilhenger av anime/manga generelt, mangaen av Naruto er ganske spennende, dog har jeg selv fordomer for Naruto-animeen. Så, kjøper det kanskje når det først blir litt billigere. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hvis vi kjenner Ubisoft (+ EA) rett så Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Er vel 360 eksklusiv dette Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Nei, ingenting er annonsert altså, hvis vi baserer oss på hard facts. Litt spøk fra min side altså. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Har ganske lyst på dette egentlig, vært Naruto-fan lenge nå! Bare dumt at spillet kun tar for seg historien fram til episode 80. Skulle gjerne ha opplevd Rasengan og en del av det som skjer ute i Shipuuden-handlingen. Men det kommer vel flere spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg