Holmgang Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Heisann! JEg tok en NOD32 virus test, og det viser seg at jeg har noen trojanere på gang. Det stod at jeg kunne slette filen, men den ligger på en mappe jeg ikke finner, nemlig "System Volum Information". Hva kan jeg gjøre for å finne denne mappen, eller fjerne trojaneren? På forhånd takk! Lenke til kommentar
JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) åpne explorer,,, velg verktøy----mappealternativer----vis---merk av for vis skjulte filer ps.. har du vista må du trykke Alt i explorer for å vise verktøylinja Endret 10. november 2007 av JegHarMangeRareSpørsmålJeg Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Takk for svar, men mappen kommer ikke frem noen mappe :S Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Du må og merke av for at du skal vise windows beskyttede filer. Husker ikke helt hva det heter, men deaktiver "system gjenoppretting" og start på nytt. Endret 10. november 2007 av Ravenlord Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 nå fant jeg fram mappen "System Volum Information", men det står at mapppen er tom, og jeg har ikke adgang til å gå inn der. Hva nå? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 For adgang til restore points (System Volume Information) må du ta eierskap . Ellers gjør som ravenlord sier . Deaktiver og aktiver igjen system restore så blir folderen og eksisterende RP points slettet. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Hvor gjør jeg det da? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Høyreklikk på min datamaskin>egenskaper>systemgjenoppretting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå