muffe Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Telenor skal nå lansere SHDSL, til en pris som er langt under den Catch tilbyr. Prisen på en 2,3 mbps linje vil være 520 kr/mnd!!! Til sammnligning tar Catch 4500 kr/mnd for 2,05 mbps... MÅ HA! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 høøø???? det der virker litt for usansynlig.... TN har da skjeldent vært billigst... Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 ...tror det ikke før jeg får se det. Hvis de fortsetter med den håpløse PPPoE greia si i tillegg, er det bare å droppe det. my 2 cent... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Det står her, men jeg tror jeg skal vente med å tro noe før jeg ser det. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Med tanke på at Telenor de tar over 700 kroner måneden pr. idag for en 1Mbit ADSL-linje så blir nok prisen til sluttbruker en ganske annen enn 550,- for en over dobbelt så rask linje.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Med tanke på at Telenor de tar over 700 kroner måneden pr. idag for en 1Mbit ADSL-linje så blir nok prisen til sluttbruker en ganske annen enn 550,- for en over dobbelt så rask linje.. kanskje jeg snart skal kvitte meg med "nye online abo." mitt... det ser jo ut til at TN må sette ned prisene litt... Lenke til kommentar
talisar Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Det er vel med sånn begrensning på hvor mye data man kan overføre, og da er ikke prisen så gal likevel. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Står det "For Telenor vil tilby SHDSL til sitt forhandlernett til 520 kroner måneden for 2,3 megabit per sekund" Forhandlernett er noe helt annet enn sluttbruker. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Står det "For Telenor vil tilby SHDSL til sitt forhandlernett til 520 kroner måneden for 2,3 megabit per sekund" Forhandlernett er noe helt annet enn sluttbruker. så du mener at vi snart kan se slike linjer fra f.eks bluecom og IKKE TN? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Det skal ikke forundre meg et sekund at den prisen inkluderer den latterlige begrensningen på 1GB/mnd, i god Telenor ånd. Æsj, jeg spyr av det selskapet. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 OMG, er dere blinde eller??? det står 1 april........det der så definitivt en aprilspøk.......OMG så lame Telehor er......... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 OMG, er dere blinde eller???det står 1 april........det der så definitivt en aprilspøk.......OMG så lame Telenor er......... hvilken dag er det idag montro? iallfall ikke 1. april... :wink: Lenke til kommentar
TRS Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 nei men det står at de skal lansere det den 1 april..........bah! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 sjønnte jo det da..., men det er ingen 1. april spøk siden det ikke er 1.april idag... Lenke til kommentar
Dj_Offset Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 En annen ting er at dette er prisene fra Telenor Networks, noe som betyr at dette kun er prisen for å leie linja. Skal bli artig å se sluttprisen når man tar med modem, internettaksess og fjerner den lattelige 1gb sperra. Tviler på at det blir så veldig mye billigere enn Catch, men "time will show" som han sa, Reodor Felgen. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 pøh telehor kommer vel til å innføre 1gb cap på det og Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Feilpostet i annet om data, passer under inett og nettverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg