jadddaa Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 hei i går startet dataen min plutselig med noe rart... når jeg startet den kommer det opp et bilde på skjermen der det står "overclocking failed", jeg fikk noen alternativer, og valgte å starte windows normalt... da dataen var ferdig å loade, og jeg så skrivebordet hører jeg en kort gnistrelyd inni dataen, så booter den seg selv. å, en ting til har en liten stund hatt det problemet at det kommer en blå skjerm opp, som sier at det har skjedd en driverfeil, og at dataen må restarte.... noen som har peiling?? Lenke til kommentar
Hvalspekk Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 hei i går startet dataen min plutselig med noe rart... når jeg startet den kommer det opp et bilde på skjermen der det står "overclocking failed", jeg fikk noen alternativer, og valgte å starte windows normalt... da dataen var ferdig å loade, og jeg så skrivebordet hører jeg en kort gnistrelyd inni dataen, så booter den seg selv. å, en ting til har en liten stund hatt det problemet at det kommer en blå skjerm opp, som sier at det har skjedd en driverfeil, og at dataen må restarte.... noen som har peiling?? siden det står overclocking failed ville jeg prøvd å resette bios i biosen. Opptater alle driverne dine hvis det er driverfeil Lenke til kommentar
JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 ville sjekket om noe ligger for viftene inni PC-en, sjekket temperaturer. oppdater Bios. prøv å oppdatere driver,, pga driverfeil som du selv skriver. Lenke til kommentar
jadddaa Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 er i alle fall ikke temp, den er mer enn kald nok, men skal sjekke viftene, og få en dude til å prøve å fikse biosen for meg+ driverfeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå