Gå til innhold

Bærbar spille pc :)

Anbefalte innlegg

Heisann jeg har da lyst på en bærbar spillepc :)

Det jeg vil den skal takle er cs1.6 , Hellgate , bf2 og kansje noen litt nye spill som kommer ut :)

Vil ha litt plass på den også minst 120 gb og vil ha en 2gb ram

Har da ikke peiling på bærbar pc med hva som er god og dårlig i bærbar pc for noen blir fort varme og skrur seg av.. noen har for dårlig skjerm slik det lagger i godt grafikerte spill osv :)

Maks pris? vil helst holde meg under 10 000 hvor jeg betaler cash eller jeg kan gå til en 20 000 men da blir det 10000 med engang så resten på avbetaling..

MvH Alexander!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann jeg har da lyst på en bærbar spillepc :)

Det jeg vil den skal takle er cs1.6 , Hellgate , bf2 og kansje noen litt nye spill som kommer ut :)

Vil ha litt plass på den også minst 120 gb og vil ha en 2gb ram

Har da ikke peiling på bærbar pc med hva som er god og dårlig i bærbar pc for noen blir fort varme og skrur seg av.. noen har for dårlig skjerm slik det lagger i godt grafikerte spill osv :)

Maks pris? vil helst holde meg under 10 000 hvor jeg betaler cash eller jeg kan gå til en 20 000 men da blir det 10000 med engang så resten på avbetaling..

MvH Alexander!

Kommer bare på Dell sin XPS serie som selges i norge med bra nok grafikkort til å kunne kalles spill-pc. Resten kommer stort sett bare med noe lusent onboard grafikkort eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...