sliz3r Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Heisann.. Lurte på om det er mulig og få noe fastjobber utenom og jobbe på dagligvarebutikker som 17 åring? er da interesert i det meste og kan flytte rundt i landet, men helst ikke noe innen jordbruk.. Har brukt en tid på og prøve og finne jobb men er vanskeligt til tider. så børde jeg bare vente til jeg blir 18 også søke da eller kan det være noen jobber som tar inn yngre folk til fast stilling? Isåfall hvilke arbeidsgrupper bør jeg se på jobb i? MvH Alexander Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 byggebransjen kanskje? er nesten alltid noen som trenger håndtlangere. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hva med å ta sertifikatet og ta jobb som postbud eller noe? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Byggebransjen skrik etter folk, frå grunnbearbeidinga til målarjobben til slutt. Vis initiativ, ver frampå, det er arbeidstakar sin marknad no. Her i rogaland får ein jobb på dagen i alle fall, korleis resten av landet ligg an, har eg ingen formeining om. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg jobber som alt muligmann på ett dykkersenter, er 16. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå