kalli Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Vet ikke om dette er riktig kategori for spørsmålet mitt, så hvis det er feil er det bare å flytte den til sin rette plass. Anyways... Hadde et ikon på film mappen på skrivebordet mitt som så ut som et filmkamera, men så plutselig byttet det over til et anderledes filmkamera ikon som jeg aldri har sett før...! Og en liten stund tidligere fikk jeg beskjed av Norton at en "skadelig fil" var funnet. Kan dette ha noe med saken å gjøre? Så det jeg lurer på er da: Hvorfor har dette skjedd? Hva kan jeg gjøre for å få tilbake det vanlige ikonet igjen? Håper på raske og ordentlige svar...! Endret 10. november 2007 av kalli Lenke til kommentar
nets Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Kan hende at windows har funnet media materiale i den og endret det automatisk? Skru av skjuling av systemfiler og skjulte filer, og slett thumbs.dll , og velg ikonet du skal bruke. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Og hvor skrur jeg av dette? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Du hadde nok rett, nå er den gått tilbake til vanlig igjen...! Takk! Problem solved Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå