Gå til innhold

Rekrutering til WW2 mod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært rimelig dødt ettersom det har vært rimelig dødt med intereserte på de påtrengte plassene. Jeg har ikke gitt det opp enda og dreieboken er under utarbeiding (ca 20% ferdig) men det er begrenset hva jeg får tid til alene.

Blir først og fremst et singelplayer spill ettersom man allerede har nok WW2 MP spill i f.eks Call of Duty serien f.eks. Men det kan være at over tid blir det sett mer på MP delen og ettersom mange i dag ser etter en slik del i et spill for å forlenge spillets lengde. En god MP del kan holde liv i et spill veldig lenge.

Lenke til kommentar

Så denne tråden og måtte bare linke til et annet prosjekt som jeg var med på

Norwegian Resistance til Battlefield 1942

http://tobby.org/norres/

(orginal domenet vi hadde har gått ut)

Vi er vel den eneste mod med norsk ww2 theme som faktisk har klart å lage og release noe..

VI hadde mange maps og modeller ingame og 64players(på en server) på likt på et tidspunkt.(rett etter release)

Men etter første store release og når bf2 kom gav vi opp da kravene ble så mye større og vi hadde andre ting å gjøre..

Men er det noe du lurer på så er det bare og spør pga vi har diger bildearkiv og info og modeller av Veldig mye som har med ww2 og norge å gjøre.

Vi har vel også 5+ våpen og 5+kjøretøy og 15+ bygninger\ammo osv.

Så ta kontakt visst du trenger info eller referanser:P

Vet også at det for noen år siden eksisterte en annen gruppe som prøvde å lage til source motoren, men gav opp før de fikk release.

Se om du finner den gjengen.. sikkert noen der som vil prøve på nytt og hjelpe deg(eventuelt dele det de fikk ingame visst du erinteressert)

screen4.jpg

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...