superseeking Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Hei, jeg bruker parfyme og deodorant daglig, men når jeg er på skolen osv. så merker forskjell fra mange, da mener jeg at lukten sitter veldig godt på noen. Noen som har noen tips osv for hva jeg skal gjøre så man lukter det sånn någelunde hvis man kommer i nærheten av meg? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Hei, jeg bruker parfyme og deodorant daglig, men når jeg er på skolen osv. så merker forskjell fra mange, da mener jeg at lukten sitter veldig godt på noen. Noen som har noen tips osv for hva jeg skal gjøre så man lukter det sånn någelunde hvis man kommer i nærheten av meg? dusj deg ned i parfyme hehe bruker den klassiske Jean Paul gaultier.. synts den sitter ganske lenge jeg.. folk som kommentrer at de lukter parfymen min flere meter borti gangen bruker ikke så mye 3-4 dusjer.. på halsen Endret 10. november 2007 av OZ-Racing Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) hvis det lukter når man er 3-4 meter nærme syntes jeg det er på tide å kutte ned litt på antall dusjer.. Endret 10. november 2007 av cozmos Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Hei, jeg bruker parfyme og deodorant daglig, men når jeg er på skolen osv. så merker forskjell fra mange, da mener jeg at lukten sitter veldig godt på noen. Noen som har noen tips osv for hva jeg skal gjøre så man lukter det sånn någelunde hvis man kommer i nærheten av meg? dusj deg ned i parfyme hehe bruker den klassiske Jean Paul gaultier.. synts den sitter ganske lenge jeg.. folk som kommentrer at de lukter parfymen min flere meter borti gangen bruker ikke så mye 3-4 dusjer.. på halsen 3-4 spray bare på halsen Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 ja.. 0 stress det Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 En halv spray holder i massevis. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 jeg bruker 1-2.. Depends ü Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 3-4er jo total overkill da. Bruker 2stk jeg. Huge Boss Soul tror jeg den heter. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 3-4er jo total overkill da.Bruker 2stk jeg. Huge Boss Soul tror jeg den heter. nei,nei. lukter bra hele dagen med 3-4 dusjer... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 At det lukter 3-4 meter bortenfor der du er vitner nok på at du sprayer litt for mye. Selv tar jeg bare 1 spray, det er nok, da jeg ikke vil at folk skal kjenne lukten så godt, med mindre de er helt inntil meg. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Det har jo litt med hvordan du tar den på også. Tar du på deg t-skjorte med en gang etter dusjen setter parfymen seg i t-skjorta istedenfor på huden, og det vil vare kortere og lukte mindre. Lar du parfymen få litt tid på seg før du hiver på deg klær, vil den lukte bedre, lengre og mer riktig. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Bruker Hugo Boss Dark Blue. Føler ikke den sitter så veldig lenge. Har vel noe med at jeg blir vant til den, og ikke legger merke til den senere på dagen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Ser ikke noe poeng i at folk skal lukte parfymen din fra avstand. Jeg tar på slik at folk lukter det om de kommer tett inntil. Overkill er ikke veien å gå. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 hvis de lukter det 3-4 meter unna, må det være jævelig digg å sitte ved siden av deg på f.eks bussen eller på en fest. kveler jo stakkaren :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå