Pansergnom Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Heisann, jeg har tenkt å kjøpe meg tv. Problemet mitt er at jeg ike helt klarer å bestemme meg for et spesiellt ett. Pris spiller forsåvidt ingen rolle. Jeg vil gjerne også vite hva for en type paneler disse tvene bruker, så det stod på spesifikasjoene på den ene tven, men ikke de andre. Jeg har også sett at lg tven under har noe som heter "1080P INPUT" i tillegg til å være full hd tv, er det noen som vet om alle disse tvene har det. Og isåfall, er det normalt at alle tver som har 1080p har 1080p INPUT? Først ute er : LG LY95 Så kommer Samsung F86 ELLER den modellen som heter N87. Den så jeg i en butikk her hin dagen og bildet (syns jeg) var helt ekstremt skarpt. Men det skal nevnes at jeg ikke har sett F86 i action da Vil tro den er minst like bra. Sist men ikke minst : Philips 42PFL786 Denne tven har jeg sett 776 varianten av, dette er også en veldig ny tv så det er den jeg sikler mest på Endret 14. november 2007 av Pansergnom Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 bump? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Kjøpte meg en philips 42PFL3312 her om dagen, men skal bytte denne idag til en LG42LC46. syns LG tv'ene er litt mer proffosjonelle når det kommer på menyer ialllefall. Philips menyen var rotete og innstillinger ble ikke alltid lagret. Er mer oversikt på koblinger og på LG'n Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Heisann, jeg har tenkt å kjøpe meg tv. Problemet mitt er at jeg ike helt klarer å bestemme meg for et spesiellt ett.Pris spiller forsåvidt ingen rolle. ser ut som du har lyst på lcd i 40" klassen? da ville jeg faktisk først sett på sony. komplett selger feks fjorårets flaggskip kdl-40x2000 for 15000. den holder seg godt. årets kdl-40w3000 er visstnok også noe av det beste du kan få på lcd fronten. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Men jeg har egentlig lyst ferskest mulig på markedet Og jeg vet at philips tvene er rimelig ny på markedet. Den 776 modellen kom i butikken her jeg bor for litt over en uke siden. Den 786 modellen er jeg ikke helt sikker på, men siden de har rimelig like spesifikasjoner så tror jeg at de er sluppet omtrent samtidig. Den samsung tven er vel og av nyere dato og de har usb input for oppdatering av firmware osv, jeg lurer på om den philips tven hadde det og. Jeg tror foresten jeg har sett på den tven du snakker om i butikken og den var ganske imponerende på hd demo filmer, men ikke fullt så bra når det var vanlig tv sending, noe lg tven er ganske bra på. (jeg har en sånn hjemme nå) Eneste problemet med lg tven er at den ser ut som om den ikke liker 60hz i 1080p... Skriften blir kantete og sånt, og det er helt umulig å få skiftet til 50hz, og tro meg, jeg har prøvd. Men den skifter automatisk til 60hz igjen... På PC-en som jeg har koblet til skjermen nå i 1080p@50hz er bildet helt KONGE, men så lenge det ikke ser fint ut i 60hz så tror jeg at jeg er nødt å ha meg en som klarer å gi et bra bilde på xboxen min og, i 60hz. Den 786 modellen av philips er forøvrig 4ms respons tid på + 100hz Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Måtte bare fortelle at jeg har gått for Philips 42PFL9632D, og den er bare RÅ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå