_Daniel_ Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hei. Må få oppdatert PC-en litt ved å få nytt skjermkort.. Problemet er idag at det finnes så sinnsykt mye forskjellig på markede, så jeg blir bare forvirra.. Jeg siklet litt på 8800 Ultra til jeg hørte om det nye 8800 GT kortet som er utsolgt over alt nå, har hørt meg litt rundt med folk og man sier at det å kjøpe 8800 Ultra er som å kaste bort penger og samtidig så suger det kortet enormt med strøm... Så det jeg trenger litt hjelp til, er å få litt "oversikt" og hjelp av dere som har peiling på skjermkort til å gjøre det riktig valget som jeg ikke vil angre på. Spill som skal spilles, er det seff Crysis.. Det vil bli kjørt i XP, men med " hacken " så jeg får såogsi Vista grafikk sier man vist.. ___________________________ Det som PC-en består av idag er: HK: Asus M2N-E S-AM2 nForce 570 Ultra ATX, DDR2, GbLAN, S-ATA II, PCIe CPU: AMD Athlon 64 X2 6000+ 3,0 Ghz BOXED Socket AM2 Dual-Core 2MB cache RAM: OCZ DDR2 2048MB Gold GX XTC Dual Channel PC2-6400 2x1024MB 800MHz. (5-5-5-15) ( X 2 ) HDD: En IDE på 20 GB(OS), En Sata på 250GB(spill og prog) og en ekstern på 1 TB(altmulig) PSU: MIST 500W strømforsyning m/kabler ATX 2.2, 20/24 pins __________________________________________________________________________________________ Penger jeg er villig til å legge ut på bordet, er opp til 4000;- Håper på mange svar, og gode meninger! Lenke til kommentar
haalo Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ville helt klart valgt 8800GT, ligger hakk i hel med GTX i ytelse. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Ville helt klart valgt 8800GT, ligger hakk i hel med GTX i ytelse. Hehe, "bombe" Neida.. Kunne tenkt meg 8800 GT, men lurer på om det vil klare å yte bra i crysis.. Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Vurder selv Jeg vet ikke hvilken oppløsning du skal bruke. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Oppløsning jah.. Vel.. Det miste jeg kan bruke er 1024x768.. men kanskje litt høyere hadde vært bedre.. Men 8800 GT kortet har jo bare noen få FPS mindre enn GTX kortet.. Og koster vel det dobbelte? Hittil tror jeg at det blir 8800 GT, med tanke på hvor mye man får for penga... Men er det noen som har noen andre kort og anbefale..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå