edderkoppen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hei. Har en Speedtouch multimodem ST-780WLT nå, hadde Thomson SpeedTouch 546T før. Problemet er at jeg ikke fikk spelt Css online, fikk ikke opp noen servere, og det kom heller ikke opp noe når jeg la inn en catchgamer ip adresse. Skal kjøpe meg Call of duty 4 nå snart og lurer på om det kan funke på nett med Speedtouch multimodem ST-780WLT , om Cod er annerledes en css når det gjelder servere. Vet at CoD 4 er singleplayer, men hadde vært fett å spelt online, er bare veldig usikker på om jeg for det til med Speedtouch multimodem ST-780WLT. Prøvde den intruksen på online.no om åpning av porter når jeg hadde installert css med Thomson SpeedTouch 546T, men det kom fortsatt ikke opp noen servere. Så hvis det er noen som har noen tips og råd hadde det vært bra! Takk på forhånd Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hvis du ikke allerede har gjort det så kan du kikke en god del på www.portforward.com Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Du kommer inn på andre ting utover web? Online pleier og være raske til og stenge for det meste hvis du har virus eller annet snusk. Lenke til kommentar
edderkoppen Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 ja, men får ikke lastet ned fra limewire. Det funker bare og laste ned torrents. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg synes du skal kutte ut Limewire. Det tuller til veldig mye på PC-en og slipper inn mye dritt du ikke vet om og som du selvfølgelig ikke vil ha. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg synes du skal kutte ut Limewire. Det tuller til veldig mye på PC-en og slipper inn mye dritt du ikke vet om og som du selvfølgelig ikke vil ha. Neppe, Limewire er ett Opensource-program og det er ikke tingen og gjemme spyware i. Har aldri merket at det noen sinne har medført noe problemer. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Det tærer opp internettlinja så den blir nesten ubrukelig i flere timer etterpå og slipper inn masse små "tullefiler". Du kan selvfølgelig fjerne disse minimale "tullefilene" med program som Ccleaner, men det kan være at de legger seg langt inni maskina og det kan bli verre. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Limewire inneholder ikke spyware, så har du lastet ned en fra limewire sin egen side får du ikke slike problemer, Har selv brukt det i årevis uten noe tegn til dette. Og nei, når programmet avsluttes så er linja tilbake der den var. Lenke til kommentar
edderkoppen Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 javel, men nå var det jo ikke limewire som var poenget her. Noen som har intrukser med print screen til hvordan jeg kan spelle CoD 4 online. Har hørt man må gjøre dette i Telnet, men vet ikke hvordan jeg kopler til Telnet osv. Takk. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 telnet finner du ved å trykke start: kjør: cmd: telnet <ip-adressa> og så må du navigere deg til NAT Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har du telenor ville jeg ha sjekket om de har sperret noe, du burde ikke behøve og åpne porter for og spille på andre sine servere. Lenke til kommentar
edderkoppen Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Har ringt dem. De sier bare at jeg skal åpne portene på vanlig måte. Så blir jeg vist til online.no sia. Hjeeelp! Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Bumper denne. Gidder ikke lage ny tråd. Fikk samme routeren i går og prøvde å åpne porter, uten å lykkes. Hadde samme problem med den gamle routeren. Så da må det nok være noe med telenor. Hvordan sjekker jeg det? Skal snart få raskere linje også, men kommer om et par dager. Skal få turbo, og da koster det mye å ringe sånn hjelpetlf. Så hva kan jeg gjøre for å sjekke om de har sperret spill, cs o.l Kan jeg sende noen mail ? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Får du til å sende e-post på onlinekontoen din fra epostprogram? Hvis det ikke fungerer så må du lese her: http://www.online.no/datasikkerhet/abuse.html Hvis du får til å sende epost fra epostprogrammet så kan du følge DENNE Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Pappa fikk sendt e-post fra online til meg. Det funket bra. Men hva er portene til cs, 1.6 og Source? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 http://www.portforward.com/english/routers...nter_Strike.htm Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 På portfoward, reklamerer de for programmet PFconfig. Ser at ST 780WLT ikke fungerer med den, men finnes det tilsvarende programmer? Og funker disse programmene? Takker for svar Tenkte ikke på portforward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå