Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Åpne port i Speedtouch multimodem ST-780WLT for CSS

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en Speedtouch multimodem ST-780WLT nå, hadde Thomson SpeedTouch 546T før. Problemet er at jeg ikke fikk spelt Css online, fikk ikke opp noen servere, og det kom heller ikke opp noe når jeg la inn en catchgamer ip adresse. Skal kjøpe meg Call of duty 4 nå snart og lurer på om det kan funke på nett med Speedtouch multimodem ST-780WLT , om Cod er annerledes en css når det gjelder servere. Vet at CoD 4 er singleplayer, men hadde vært fett å spelt online, er bare veldig usikker på om jeg for det til med Speedtouch multimodem ST-780WLT. Prøvde den intruksen på online.no om åpning av porter når jeg hadde installert css med Thomson SpeedTouch 546T, men det kom fortsatt ikke opp noen servere.

Så hvis det er noen som har noen tips og råd hadde det vært bra!

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes du skal kutte ut Limewire. Det tuller til veldig mye på PC-en og slipper inn mye dritt du ikke vet om og som du selvfølgelig ikke vil ha.

Neppe, Limewire er ett Opensource-program og det er ikke tingen og gjemme spyware i.

Har aldri merket at det noen sinne har medført noe problemer.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Bumper denne. Gidder ikke lage ny tråd.

Fikk samme routeren i går og prøvde å åpne porter, uten å lykkes. Hadde samme problem med den gamle routeren. Så da må det nok være noe med telenor. Hvordan sjekker jeg det? Skal snart få raskere linje også, men kommer om et par dager. Skal få turbo, og da koster det mye å ringe sånn hjelpetlf. Så hva kan jeg gjøre for å sjekke om de har sperret spill, cs o.l Kan jeg sende noen mail ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...